fbpx

10 najbolj uspešnih modnih linij, ki so jih ustvarili zvezdniki

Izbor urednice, Moda, Novice, slider

Mary-Kate in Ashley Olsen, Victoria Beckham, Beyonce, Rihanna, Jessica Simpson, Alexa Chung, …

Predstavljamo vam modne znamke, za katerimi stojijo znane osebnosti iz sveta zabave.

THE ROW

Za to modno znamko stojita najbolj znani dvojčici Mary-Kate in Ashley Olsen. Za razliko od igralske kariere, ki se ni razvila po njunih željah, jima gre oblikovanje odlično od rok. Njun slog je minimalističen in zelo dobro sprejet širom sveta. Modna hiša je bila ustanovljena leta 2006, sestri pa kar tri leta nista dajali nikakršnih intervjujev, saj sta želeli, da se njuno delo vzame kot resno in ne kot linija oblačil, za katero stojita znani osebi. Leta 2012 sta prejeli CFDA nagrado za najboljo žensko oblikovalko leta, kar je bila še ena stopnička v njuni karieri. Poleg linije The Row imata v lasti še linijo Elizabeth and James, posvečeno njuni mlajši sestri in bratu, ki je cenovno dostopnejša.

VICTORIA BECKHAM

Od pop pevke, žene najbolj poznanega nogometaša, do ene izmed najbolj vplivnih modnih oblikovalk na svetu. Victoria Beckham je prehodila dolgo pot. Leta 2008 je brez medijskega pompa osnovala modno znamko, nato pa je postala stalnica na newyorškem tednu mode, leta 2011 pa je zasnovala cenovno dostopnejšo linijo Victoria By Victoria Beckham. Danes je Victoria lastnica nagrade OBE za izjemne dosežke v modi.

STELLA McCARTNEY

Stella je svojo pot začela z rosnimi 16. leti v Saville Row modni hiši, nato pa odšla na študij oblikovanja v Central Saint Martins. Njeni najboljši prijateljici sta Naomi Campbell in Kate Moss, ki sta predstavili njene kreacije za zaključni šolski reviji. Štiri leta je bila Stella kreativni direktor v modni hiši Chloé, leta 2001 pa je ustvarila linijo s svojim imenom in požela pozitivne kritike in neverjetno popularnost.

KATE MOSS ZA TOPSHOP

styleovernet-kate moss topshop

Leta 2007 je Kate Moss oblikovala prvo kolekcijo za britansko high-street modno znamko Topshop, nato pa ji je, do leta 2010 sledilo še 14 kolekcij. Med oblikovalce se je vrnila pred tremi leti, ko je za to modno znamko oblikovala oblačila, navdihnjena z lastnimi street style kombinacijami.

GIGI X TOMMY

styleovernet-gig hadid x tommy

Uspešno sodelovanje med Gigi Hadid in Tommyjem Hilfigerjem je dokaz, da je znan obraz ključen dejavnik pri uspešnosti kampanje. Čeprav je Tommy v preteklosti že sodeloval z znanimi imeni, je bila Gigi prva, ki se je podpisala kot sooblikovalka kolekcije. Prva skupna kolekcija je septembra doživela tak uspeh, da sta sodelovanje ponovila tudi v letošnjem letu, Tommy pa je manekenki ponudil sodelovanje še za dve sezoni.

KENDALL + KYLIE

styleovernet - kylie+kendall

Kolekcija sester Jenner je bila uspešna že od samega začetka, predvsem zaradi njunih številnih sledilcev na Instagramu. Sestri sta prvo kolekcijo leta 2013 oblikovali za ameriško znamko PacSun, drugo pa za Topshop.

JESSICA SIMPSON

styleovernet-jessica simpson

Čeprav vam verjetno igralka Jessica Simpson ne pade na pamet, ko je govora o uspešnih modnih znamkah, vendar je dovolj zgovoren podatek, da njena modna hiša vsako leto zasluži okoli milijarde ameriških dolarjev. Danes je njena znamka stara 12 let in ne kaže znakov, da bi se poslovanje in širjenje upočasnilo.

ARCHIVE BY ALEXA FOR MARKS & SPENCER

styleovernet alexa_chung

Ta linija za Alexo Chung ni bila prva, je pa ena izmed boljših. Po oblikovanju kolekcije za AG Jeans in Madwell, je modna ikona podpisala sodelovanje z Marks & Spencers. Prvi dan je bilo prodanih več kot 20.000 kosov, največ zelenih trenč plaščev in bluze v beige odtenku.

FENTY BY PUMA

styleovernet-fenty rihanna

Po tem, ko so jo leta 2014 imenovali za kreativo direktorico, je lani Rihanna oblikovala prvo ready-to-wear kolekcijo, ki jo je predstavila na tednu mode v New Yorku, naslednjo pa v Parizu. Modna znamka je objavila, da se je prodaja povečala kar za 92 %, njeni copati pa so bili razglašeni za najboljše trendovske copate leta.

IVY PARK

styleovernet-ivy park beyonce

Glede na to, da Beyonce plačujejo do milijona dolarjev za reklamiranje na njenem Instagram profilu, nas ne preseneča, da so vse njene objave dobro sprejete, kar se je zgodilo tudi z njeno znamko Ivy Park. Znamka ima ogromen uspeh in je v tem trenutku ena izmed najbolj prodajanih na svetu. Ko je bila predstavljena njena kolekcija za Topshop, je bila spletna stran nekaj časa nedostopna zaradi velikega navala, na strani Nordstorma pa je bila ta kolekcija prva, ki je bila v celoti razprodana. Dobra kakovost, moderni dizajn in dostopne cene, so to znamko dvignile na visok nivo.

 

Foto: Pinterest

 


Naročite se na e-novice


Dovoljujem, da mi na zgoraj navedeni naslov pošiljate elektronska sporočila. Politika varstva osebnih podatkov.

Dovoljujem analitiko prikazov in klikov na povezave v prejetih sporočilih.

Sledite nam