fbpx

21 preprostih nasvetov, ki pomagajo povečati energijo

Fit, Lifestyle, Prva stran

Eksperimentirajte z različnimi nasveti in triki, ki jih predlagamo.

Se vam zdi, da ste brez energije? Univerzalnega načina, ki bi pomagal vsem, ni, a spodnji nasveti so odličen začetek, da boste bolj energični.

1. Začnite dan z raztezanjem

Po mnenju fitnes in joga inštruktorjev vam bo pravilni razteg na vse zgodaj zjutraj, prinesel prav toliko energije kot skodelica kave.

2. Poskusite trik s hladnim tušem

Če želite na hitro dobiti energijo, se izmenjaje prhajte s hladno in toplo vodo. Ponovite nekajkrat. Čeprav se morda sliši neprijetno, resnično deluje.

3. Vstanite in zažarite

Takoj, ko vstanete, odgrnite zavese in čim prej spustite svetlobo v sobo. To bo pomagalo vaši notranji uri, pa tudi zvečer boste lažje in hitreje zaspali.

4. Poskrbite, da vnesete ravno pravšnjo količino kalorij

Če pojeste preveč kalorij, boste povišali težo in se počutili brez energije. Če pojeste premalo kalorij, ne boste dobili vseh potrebnih hranil, kar bo povzročilo zaspanost. Poskrbite, da bo kalorični vnos zadovoljiv, odvisen pa je od vaše presnove in dnevne fizične aktivnosti.

5. Jejte ovsene tablice, ki poskrbijo za več energije

Oreščki, sadje, med in čokolade so slastne sestavine energijskih tablic, posebej ustvarjenih za The Good Life. Ko je čas za popoldansko malico, hitro pograbite eno.

6. Zmanjšajte količino kave

Tudi, če se to zdi še tako nasprotujoče, veliko strokovnjakov opaža, da so ravno bolniki, ki spijejo največ kave, najbolj utrujeni. Namesto skodelice kave si raje pripravite zeleni čaj, ki vsebuje manj kofeina in veliko antioksidantov.

7. Zaplešite

Študije kažejo, da ples pomaga pri ohranjanju telesne teže, nam bistri možgane in nas dela srečne.

8. Povohajte vonj citrusov

Vonj citrusov bo poskrbel, da boste bolj energični. Doma ali v službi uporabite dišeče olje, ali pa si zgodaj zjutraj lase umijte s šamponom, ki ima vonj po citrusih.

9. Za malico si privoščite energijsko bombo

Združite kompleksne ogljikove hidrate z zdravimi maščobami, ki jih najdemo v oreščkih, skupaj z naravnimi sladkorji in dobili boste recept za pravo energijsko bombo.

10. Poskusite z aktivno meditacijo

Aktivna meditacija je oblika telovadbe, pri kateri se povežete s svojimi mislimi, a hkrati še vedno delate in se znojite. Druga prednost je tudi, da boste z energijo napolnili tako svoje telo, kot misli.

11. Nekaj minut preživite na stopnicah

Najlažji način, da dvignete raven energije, ki nam vsem pogosto upade popoldan je hitra hoja gor in dol po stopnicah. V nekaj minutah boste kot prerojeni.

12. Poslovite se od sladkorja

Sladkor povzroči hiter dvig krvnega sladkorja, a žal tudi hitro upade. Verjetno ste si po zaužitju sladice zaželeli počitka? Padcu energije se najlažje izognete tako, da uživate čim manj sladkih pregreh.

13. Samo dihajte

Kaj je skrivnost dobrega dihanja, ki vam bo prineslo ogromno energije? Dolg in močan izdih. Vdihnite skozi nos, preštejte do štiri in nato izdihnite skozi usta.

14. Popijte kozarec »energije«

Smutiji (tako sadni kot zelenjavni) bodo potešili vašo željo po sladkem in poskrbeli za dvig energije.

15. Uživajte na svežem zraku

Ne glede na to, kakšno je vreme, je pomembno, da vsak dan preživite nekaj časa na svežem zraku. Po poročanju študij iz junija 2010 preživljanje časa na svežem zraku poskrbi, da se nam raven energije dvigne, ob enem pa se počutimo bolj žive.

16. Imejte konstanten spalni urnik

Ne glede na to, kako mikavno se sliši spanje ob koncu tedna, raziskave kažejo, da vas dodatne ure spanja lahko naredijo še bolj utrujene. Novembrska študija iz leta 2015 kaže, da neprilagojen spalni urnik lahko privede do kroničnih bolezni, ki jih povzroči velika utrujenost.

17. Zjutraj pojejte zdrav zajtrk, ki vam bo dal energijo za cel dan

Najbolje je, da je vaš prvi obrok poln vlaknin, kompleksnih ogljikovih hidratov, hranljivega sadja in zelenjave.

18. Ostanite hidrirani

Ste vedeli, da je bila voda včasih glavna energijska pijača? V februarski študiji iz leta 2012 so odkrili, da celo najmanjša dehidracija lahko vpliva na razpoloženje in koncentracijo pri mladih ženskah, kar pomeni, da pitje večjih količin vode dobra ideja.

19. Sprehodite se

Poleg tega, da je sprehod najlažja oblika fizične aktivnosti, ima ogromno pozitivnih učinkov, med drugim bo sprehod vplival na dvig energije. Najboljši del: deset minutni odmor bo izboljšal vaše razpoloženje in vas zbudil.

20. Vzemite si prost dan

Včasih morate na bolniški dopust – tudi če niste bolni. Dan zase(ki ga preživite na soncu in počnete stvari, ki jih imate radi) je lahko točno tisto, kar potrebujete, da prevetrite svoje telo in misli ter si povečate raven energije.

21. Odkritje, kaj ustreza vam

Na koncu pa je najbolj pomembno, da ugotovite, kaj ustreza vam, saj morda tisto, kar ustreza drugim, vam ne ustreza, ali obratno. Eksperimentirajte z različnimi nasveti in triki, ki smo jih predlagali (in seveda tudi drugimi) in ugotovite, kaj vam ustreza. In ko najdete način, ki vam odgovarja, se tega poskušajte čim bolj držati.

 

Foto: NamasteNP, Pinterest


Naročite se na e-novice


Dovoljujem, da mi na zgoraj navedeni naslov pošiljate elektronska sporočila. Politika varstva osebnih podatkov.

Dovoljujem analitiko prikazov in klikov na povezave v prejetih sporočilih.

Sledite nam