Pišite, pišite!
Star pregovor pravi, da pametni pišejo! Prvo pravilo organiziranosti je to, da si vse obveznosti, tudi najmanjše, zapišete na eno mesto. Tako je dobro imeti pri sebi vedno beležko in pisalo. Priporočamo tudi aplikacije, ki vaš dan uredijo. Če naredite korak dlje, si različne vrste obveznosti obarvajte z različnimi barvami. Pol težave je že rešeno!
Ne odlašajte!
Četrtkov večer pod toplo odejo in televizijskim ekranom se sliši veliko bolj mikavno kot delo za mizo. Z odlašanjem pa se zmeda samo povečuje, saj se obveznosti kopičijo. Naredite si uslugo in se dela lotite prej. Če pa je dan res len, naredite vsaj polovico dela. Prej se lotite, veliko lažje vam bo kasneje.
Naredite si seznam prioritet!
Seznam vam ne bo vzel veliko časa, vendar bo naredil opazno razliko. Ljudje si pogosto zadamo preveč nalog za 24 ur in nato v stresu žongliramo obveznosti. Kaj so vaše prioritete? Poleg službe in starševstva vam ni treba voditi treh starševskih zborov in knjižnega kluba. Morda bo težko, vendar stvari, ki so zadnje na seznamu premestite višje ali pa jih izbrišite. S seznamom prioritet boste vedeli za katere prioritete delate.