fbpx

4 stvari, ki vas zadržujejo pred doseganjem ciljev

Lifestyle, Novice, slider

Pripravili smo 4 trike, ki vam bodo pomagali hitreje in učinkoviteje doseči zastavljene cilje!

Imate v ponedeljek sveže zastavljene cilje, do srede pa je vašaa miza že polna papirčkov, motivacija gre na počitnice, v glavi pa vlada kaos? Večina ljudi ima cilje, tako dolgoročne kot kratkoročne, ki si jih želijo doseči, nehote pa jih včasih odložimo na poličko, kjer tudi ostanejo, ne le počakajo … Pripravili smo 4 trike, ki vam bodo pomagali hitreje in učinkoviteje doseči zastavljene cilje!

1. Veste, kaj so vaše prioritete?

Naši možgani ob distrakcijah dokaj hitro pozabijo na zastavljene cilje, zato se moramo nanje vsake toliko opomniti. Ciljev ne moremo doseči, če ne poznamo svojih prioritet. Večina ljudi sicer ve, kaj si okvirno želi, tj. družino, uspešno kariero, zdravje, vendar na tem  ne dela aktivno. Predlagamo, da si cilje zastavite konkretneje. Za vizualizacijo je najboljše, da si jih zapišete na list papirja. Do sebe bodite iskreni in jih mesečno preverjajte. Morda ste si želeli igrati klavir pri petih letih in še vedno mislite, da je to vaša želja, v resnici pa so bile to samo sanje vaših staršev. Ni nujno, da so vaše otroške želje v skladu z današnjimi, to niti ne bi bilo naravno. Prioritete in vrednote se spreminjajo, zato jih moramo posodabljati in razumeti razliko med besedo (drugih) »moram« in izključno vašim »želim«. 

2. Cilje morate videti, dobesedno!

V navezavi s prejšnjo točko ponujamo nekaj idej vizualizacije. Pregovor »daleč od oči, daleč od srca,« pri doseganju ciljev še kako velja! Iz časopisov izrežite fotografije ali citate, ki vas navdihujejo ter prilepite kolaž nad pisalno mizo, na hladilnik ali ustvarite motivacijski album na Pinterestu. Tako se boste že zjutraj opomnili na zastavljen cilj!

3. Korak za korakom…

Pogosta napaka je, da se osredotočimo le na cilj, ne pa na pot do cilja. Če se osredotočimo na eno stvar, jo opravimo učinkoviteje kot če se lotimo vsega »na pol«. Zastavite si časovni okvir, v katerem dosežete vsaj en korak. Časovno obdobje je odvisno od cilja. Če si želite živeti bolj zdravo, je veliko bolj realno, da obiščete fitnes na začetku enkrat tedensko, kot da se »zaženete« in si zastavite cilj obiska fitnesa petkrat tedensko. Majhni koraki nas namreč opremijo z nadaljnjo motivacijo vse do vrha!

4. Ne odlašajte!

Pogosto mislimo, da imamo časa na pretek, zato svoje sanje odlašamo na jutri. Odlašanje pa je tudi posledica strahu pred neznanim. Uresničitev ciljev je v vaših rokah in je odvisna izključno od nas. Le pogumno! Sanjarite o cilju, o tem, kako se boste počutili, ko ga boste dosegli, vendar ne ostanite le pri tem koraku. Zapomnite si, če vam je preveč udobno, verjetno niste na poti do dosegi cilja.

Upamo, da so bili nasveti uporabni in ste že korak bližje svojim sanjam!

foto: Google, Theverygirl, Pinterest


Naročite se na e-novice


Dovoljujem, da mi na zgoraj navedeni naslov pošiljate elektronska sporočila. Politika varstva osebnih podatkov.

Dovoljujem analitiko prikazov in klikov na povezave v prejetih sporočilih.

Sledite nam