fbpx

5 izjemnih dišav, ki potrjujejo pravilo “manj je več”!

Lepota, Lifestyle, Novice, Novice, Prva stran

Poznavalci trga parfumov so že opazili spremembe, ki so na videz majhne, a v resnici pomenijo tektonske premike.

Avtorica: Dragica Sušnik

Kakšno je danes stanje na trgu vonjav v primerjavi s petimi leti nazaj? Za začetek: pojavili so se nišni parfumi, ki so spremenili pravila igre, toda resnični poznavalci so opazili še nekaj drugih sprememb, ki so na videz majhne, a dejansko pomenijo tektonske premike.

Čeprav posebej najstnice, zelo mlade ženske in tisti s tanjšim žepom še kupujejo dišave, ki jih podpisujejo znana imena (a so praviloma manj obstojne, iz sintetičnih komponent ter cenejše), izdeluje pa jih ponavadi eno in isto podjetje, so se stvari spremenile. Cotyju je prodaja teh padla za 4 odstotke, prvi mož te multinacionalke Bart Becht je priznal, da je fenomen ‘celebrity dišav’ v zatonu, še slabše gre Elizabeth Arden, ki je na tem področju zabeležila 16,6-odstotni padec.

Prišlo je tudi do sprememb v vrhu lestvice najbolj priljubljenih ter prodajanih dišav: Chanel No. 5 je dolgo veljal za sveti gral parfumarstva, tako rekoč za nedotakljivega, zaradi česar so ga poznavalci razglasili za ‘le monstre’, a s prvega mesta dišav so ga v zadnjih letih izrinili Lancômeov La Vie Est Belle, Diorjev J’Adore in Guerlainov La Petite Robe Noire. Tudi zaradi padca z vrha je Chanel lansiral vonj No.5 L’Eau, ki naj bi prepričal milenijke, ne le starejših žensk.

Lancôme La Vie Est Belle

Tretja stvar, ki se dogaja, je nekakšna ‘bolezen’, ki je epidemično zadela parfumsko industrijo; to so vedno nova lansiranja verzij že obstoječe dišave, le da z oznako légère, l’intense ali po novem še ‘le parfum’. S stališča koncentracije vonja je zadnji še najbolj pohvale vreden.

Sedaj pa si oglejmo 5 dišav, ki potrjujejo, da pravilo ‘manj je več’ tudi v primeru parfumov še kako drži!

1. Christian Louboutin Bikini Questa Sera

Christian Louboutin je svoje dišeče ‘louboutinke’ imenoval Bikini Questa Sera, Tornade Blonde in Trouble in Heaven. Nadvse teatralno in celo videti so kot kipec za življenjsko delo. Louboutin je stekleničke naredil v sodelovanju z arhitektom Thomasom Heatherwickom (oba zgoraj na fotografiji), ki je bil tudi avtor olimpijske bakle za OI v Londonu. Louboutin je dejal, da dišava, pod katero je podpisan, nima zveze z njim, temveč z žensko, ki ta vonj nosi.

2. Zadig & Voltaire This Is Her

Večina vonjev iz parfumskega podjetja BPI, ki ga ima v lasti japonski Shiseido, je sofisticiranih. To velja tako za parfume Narciso Rodriguez, Elie Saab in Issey Miyake, kot tudi za Zadig & Voltaire. Njihov This Is Her temelji na ambri, vaniliji in lesnih notah, dišavo sta ustvarila  Sidonie Lancesseur in Michel Almairac, ki je v preteklosti izdelal tudi kultni Guccijev Rush.

3. Giorgio Armani Sì Le Parfum

Vse dišave franšize Sì so odlične, toda njihova šesta, Sì Le Parfum je najbolj imenitna med njimi zaradi benzojske smole, vanilije, labdanuma in pačulija, ki so elegantno zapakirani v to dišavo.

4. Puredistance Sheiduna

Hiša, ki si za razvoj vsake dišave vzame vrsto let, kot je tudi prav, je predstavila ‘poroko med pariško eleganco in vzhodnjaško čutnostjo’. Že malodane kultni vonj je podpisala Céile Zarokian, ki je ustvarila tudi Amouage Epica in Mon Nom Est Rouge Majde Bekkali. Zapeljiva dišava temelji na bolgarski vrtnici, geraniji, vetiverju, pačuliju, zrnih tonke in timijanu.

5. Hermès Galop d’Hermès

Če pustimo ob strani njihovo kolonjsko vodo Eau de Rhubarbe Éarlate, ki je prišla na trg pred meseci, je to prva velika kreacija nove Hermèsove kreatorke Christine Nagel. Luksuzni parfum je osnovan na razkošni vrtnici ter usnju, dišava pa se dobesedno razvija na koži. Seveda ne manjka podoba konja, ki je zaščitni logotip znamke Hermès.

 

Foto: Beautyqueen.uk, Mercado Libre Argentina, Pinterest, Puredistance, Lianne Tio Parfums


Naročite se na e-novice


Dovoljujem, da mi na zgoraj navedeni naslov pošiljate elektronska sporočila. Politika varstva osebnih podatkov.

Dovoljujem analitiko prikazov in klikov na povezave v prejetih sporočilih.

Sledite nam