Stvari, ki jih lahko naredite zjutraj, da boste bolj produktivni

25. april 2024

Stvari, ki jih lahko naredite zjutraj, da boste bolj produktivni

25. april 2024

Začnite z novo disciplino, ki vam bo sčasoma močno izboljšala kakovost življenja!

Predstavljamo vam 5 korakov jutranje rutine, ki jih lahko osvojite in tako z zanosom začnete nov dan.

Že jutri lahko začnete z novo disciplino v svojem življenju, ki naj potem postane ‘tek na dolge proge’.

Zbudite se bolj zgodaj

Pomembno je, da imate zjutraj dovolj časa, da se pripravite na nov dan. Namesto, da vstanete pet minut prej, se zbudite vsaj uro ali celo dve pred odhodom na delo. Tako boste imeli dovolj časa za svoje najljubše opravke – popili boste kavo, se oprhali, prebrali novice in predvsem si boste lahko uredili misli, kaj vse je potrebno storiti čez dan.

Foto: Instagram @sarahrohde_

Pojejte kakovosten zajtrk

Da zajtrk vzame preveč časa, je samo izgovor. Preprosto si lahko naredite smoothie ali pa v skodelico vržete ovsene kosmiče in jih prelijete z jogurtom ali mandljevim napitkom. Pojeste nekaj sadja ali si pripravite sendvič. Telo vam bom hvaležno za val energije, ki mu ga boste s tem omogočili. In če do zdaj niste zajtrkovali – tudi to je samo navada, ki se jo da osvojiti.

Telovadite ali meditirajte

Nekateri najdejo celo čas za fitnes ali tek, pa vam to ni ravno pisano na kožo vsaj opravite nekaj lahkih telesnih vaj ali se raztezajte ali pa 15 minut meditirajte. Tako boste osvežili telo in duha ter se pripravili na napore, ki so pred vami, slednje pa boste veliko lažje premagovali.

Foto: Instagram @michellesalasb

Počistite za seboj

Ne odvihrajte od doma in za sabo pustite kaos, mogoče celo posodo v koritu od prejšnjega večera. Če boste pred odhodom v službo pospravili za sabo (posteljo, kuhinjo) boste na ta način nekako ‘pospravili’ tudi po sebi in se uredili. Poleg tega ne boste slabe volje, ko se boste vračali domov, ker boste vedeli, da vas čakata red in lepo pospravljeno stanovanje.

Napišite seznam opravil

Sliši se zares starošolsko, ampak nekaj je na teh seznamih, da očitno delujejo. Preprosto povedano, brez njih kakovostna organizacija dela ne gre skozi. Napišite torej seznam in ga razdelite po prioritetah. Počutili se boste bolje vsakič, ko boste neko opravilo prečrtali s seznama kot dokončano, obenem pa boste redkeje pozabljali na sestanke ter naloge, ki bi jih morali opraviti.

Avtor
Piše

Branka Grbin

Style. Več novic