fbpx

7 jutranjih navad, ki vam bodo spremenile življenje!

Lifestyle, Nerazvrščeno, Odnosi, Prva stran, Zanimivosti

Sprememba življenja je možna šele, ko spremenimo svojo rutino – korak za korakom, dan za dnem.

Ah, ta jutra. Včasih je kar težko vstati in se odpraviti na delo, kajne? Lažje bi bilo še malo poležati ali celo prespati dopoldne. Toda v odraslem svetu se je odgovornosti nemogoče izogniti, če smo odvisni od svoje službe in z delom plačamo položnice.

Morda ste tudi vi med tistimi, ki se že zvečer bojijo sončnega vzhoda? Potem je čas, da uvedete spremembe, ki vam bodo močno olajšale vsakdan, s tem pa tudi življenje. Kajti, kot je zapisal že znani psiholog John C. Maxwell, do sprememb v našem življenju ne bo prišlo, dokler ne spremenimo vsakdanje rutine – dnevna rutina je namreč ključ do uspeha.

Se spomnite izreka, da je nekdo vstal z levo nogo? No, to ni kliše. Dejansko je tako – slab začetek dneva nas hitro lahko pripelje do slabega večera, če dneva ne načrtujemo vnaprej. V to pa spada tudi načrtovanje, kdaj gremo zvečer spat, saj raziskave še vedno kažejo, da povprečen odrasli človek potrebuje med 7 in 8 urami spanja. Da bi bila jutra torej znosna, se je treba dovolj naspati. To pa še ni vse.

Prvih deset minut je najbolj ključnih, ko gre za ustvarjanje novega dne. Tu je 7 lahko osvojljivih navad, s katerimi jutra spremenite v bolj zdrava, svoje dneve pa v bolj uspešne.

# Ne pritiskajte tipke za dremež

Če jo pritisnete, možgani avtomatično zdrsnejo nazaj v cikel spanja in ko bo alarm znova zazvonil, boste v stanju trdnejšega spanja, kot prvič, ko se je oglasila budilka. Vadite vztrajnost: vstanite takoj, ko se ura oglasi.

# Najprej raztezanje

Že če pogledamo živalski svet, živali so namreč neprimerno bolj v stiku z naravo, kot človek, opazimo, da je pretegovanje prva stvar na dnevnem redu. Raztezanje pripomore k večji gibljivosti sklepov in mišic, sprosti napetost in izboljša prekrvitev.

# Takoj spijte kozarec vode

Še preden se vaše noge dotaknejo tal! Večina organizma je narejena iz vode in tudi ponoči, med spanjem, jo telo izgublja, zato jo takoj nadomestite, ko se zbudite.

# Pojejte zdrav zajtrk

O tem smo pisali že velikokrat. Ne preskočite zajtrka, saj je z razlogom najbolj pomemben obrok v dnevu in vam da energijo za dan.

# Prižgite glasbo, ki jo imate radi

Nekateri zjutraj poslušajo poročila, kar je najbrž najslabše, kar lahko kdo stori – cel kup negativnih informacij se vam bo brez potrebe usul na glavo. Glasba spremeni razpoloženje, posebej, če je živahna. Zato se napolnite tudi z njeno pomočjo!

# Izklopite obvestila na telefonu

Ena minuta, druga… Odgovarjate na sporočila, na statuse Facebook prijateljev, zapletete se v klepet na Instant messengerju in mimogrede že 10 ali 15 minut zamujate v službo, jasno pa je, da ko gre za službo, je točnost pol uspeha.

# Preberite (ali napišite) nekaj pozitivnega

Za verujoče je to lahko Biblija ali Koran ali katera od drugih svetih knjig (vse vere so enakovredne in v osnovi učijo zgolj dobro), neverujoči pa naj odprejo naključno stran v knjigi s pozitivnimi mislimi ali afirmacijami, učinek bo enak. Lahko pa namesto tega zapišete stavek ali dva v svojo lastno knjižico hvaležnosti – spomnite se, za kaj ste hvaležni v tistem trenutku in dajte na papir, medtem ko pijete jutranjo kavo ali čaj.

Za konec (in lepše jutro) pa še misel Marka Avrelija:

“Ko se zjutraj zbudiš, pomisli, kako dragocen privilegij je biti živ – dihati, misliti, uživati, ljubiti.”

In če zjutraj že prebirate splet, berite seveda Style.Over.Net, kjer vam vedno sporočimo kaj dobrega in zanimivega…

 

Foto: Chicago Tribune, SheKnows, Health Fitness Revolution, Pinterest


Naročite se na e-novice


Dovoljujem, da mi na zgoraj navedeni naslov pošiljate elektronska sporočila. Politika varstva osebnih podatkov.

Dovoljujem analitiko prikazov in klikov na povezave v prejetih sporočilih.

Sledite nam