fbpx

8 načinov, kako do ravnega trebuha brez diete in telovadbe

Lepota, Novice

Dehidracija v telesu povzorča zadrževanje vode, kar lahko privede tudi do dodatnih centimetrov okoli trebuha.

1. Izboljšaj svojo držo. Z vedno pokončno držo vzpodbujamo nenehno delovanje trebušnih mišic. V kolikor radi pozabljate na lepo držo, si pomagajte kar s post-it listki, ki naj vas na večih mestih opozarjajo 🙂

2. Pijte dovolj tekočine. Dehidracija v telesu povzorča zadrževanje vode, kar lahko privede tudi do dodatnih centimetrov okoli trebuha, zato priporočamo zadostno dnevno količino zaužite tekočine.

woman_drinking_water_640

3. Redni obisk toaletnih prostorov. Večina žensk o tem sicer ne želi govoriti, vendar je dejstvo, da bi bilo potrebno veliko potrebo opravljati vsak dan ob približno enakem času, s čimer se izognete zaprtju in posledično napihnjenemu trebuhu.

Woman-sitting-on-the-toilet-537x351

4. Jejte premišljeno. Verjetno poznate pravilo, da hrano prežvečimo vsaj desetkrat, preden jo pogoltnemo. Telo se mora nagarati, preden spusti hrano v trebuh, poleg tega pa je hitro goltanje nezdravo, saj poleg hrane v trebuh spustite preveč zraka.

5. Uživajte probiotike.

6. Vsak dan si vzemite 30 minut za hojo.

7. Odpovejte se žvečilnim gumijem. Z žvečenjem (kot s hitrim goltanjem hrane) vase spuščate odvečni kisik, kar povzoča napihnjenost trebuha.

8. Vedno pred obrokom spijte kozarec mlačne vode.

 

Foto: Pinterest

 


Naročite se na e-novice


Dovoljujem, da mi na zgoraj navedeni naslov pošiljate elektronska sporočila. Politika varstva osebnih podatkov.

Dovoljujem analitiko prikazov in klikov na povezave v prejetih sporočilih.

Sledite nam