Med drugim ugotavljajo, da je videz partnerja še vedno zelo pomemben in da ženske bistveno več pozornosti namenjajo moškim z višjimi osebnimi dohodki. Kot so sporočili z omenjenega spoznavnega portala, spletno mesto združuje več kot 30 tisoč uporabnikov, deluje pa že več kot eno leto. V tem letu so uspeli “združiti” več kot tisoč parov, v povprečju pa so spletne zmenkarije ustvarile tri sveže pare na dan. Za prvo komunikacijo večina uporabi pomežike, ki jih omogoča spletna stran, ti pa nato prerastejo v izmenjavo sporočil.
Dobre fotografije so ključne
Uporabniki in uporabnice najprej preverijo sam profil potencialnih novih znancev in znank ter njihove fotografije. Te odigrajo pomembno vlogo, saj je raziskava pokazala, da tisti z objavljenimi fotografijami prejmejo kar 7,2-krat več sporočil kot tisti brez fotografij. Uporabniki si tako vse bolj prizadevajo za objavo nenavadnih ali pa neponovljivih fotografij, saj so te za nasprotni spol privlačnejše.
Moških ne zanima dohodek
Medtem ko ženske zanima dohodek partnerja, moških ne. Uporabnice portala so namreč največ klikov namenile uporabnikom, ki imajo v profilu naveden višji osebni dohodek (najvišji osebni dohodek je izjema, saj uporabnic bodisi ne zanimajo takšni profili bodisi menijo, da je uporabnik neiskren pri navajanju tega podatka). Za razliko od žensk pa so moški zanimanje za predstavnice nežnejšega spola razporedili povsem enakomerno, ne glede na podatek o njihovem osebnem dohodku.
Povprečna starost uporabnikov več kot 30 let
Po navedbah omenjenega portala se za uporabo spletnih zmenkarij poleg tradicionalno mlajše populacije odloča vse več starejših uporabnikov in uporabnic; povprečna starost obeh spolov pa je med registriranimi uporabniki višja od 30 let. Najvišje število samskih uporabnikov in uporabnic je v starostni skupini med 25 in 40 let, najdejavneje pa nove partnerje iščejo uporabniki in uporabnice med 20. in 30. letom, pri čemer so moški v povprečju 1,5-krat dejavnejši od žensk.
Spletno mesto NajdiLjubezen.si sicer na mesec obišče več kot 45 tisoč različnih spletnih uporabnikov, ki v povprečju na portalu preživijo dobrih pet minut. Registriranimi uporabniki pa na omenjenih spletnih straneh prebijejo bistveno več časa, saj si dnevno vzamejo dobre četrt ure za pregled svežih kontaktov in sporočil.
Prispevek je bil prvotno objavljen na Žurnal24.