Šestindvajsetletna pevka kosovskih korenin je v letošnjem letu registrirala svojo znamko Service95. Pod to znamko bo izdajala tedenske e-novice z vsemi nasveti za mejkap, oblačila in predlogi za večerje, kraje, glasbo, karkoli pač zvezdnico tisti teden navduši.
Svojo znamko bo uporabila tudi za prodajo kozmetike, hrane, pijače, oblačil, nakita in številnih drugih stvari, ki sodijo v register, v katerega je znamka Service95 vpisana. Dua Lipa tako sledi igralki Gwyneth Paltrow, ki je pred kratkim izdala novo knjigo, pod svojo znamko Goop pa prodaja številne produkte, najbolj znane pa so njene sveče. Med njimi je tudi kontroverzna sveča z imenom “To ima vonj po moji vagini”, ki je bila zelo priljubljena.
Dua je za revijo Vogue povedala, da komaj čaka, da se loti novega projekta in pusti svoj vtis tudi v svetu lifestyla. Pravi, da jo prijatelji in sorodniki vedno sprašujejo za nasvete in priporočila ter da že od nekdaj sestavlja sezname z najljubšimi restavracijami, hoteli in drugimi priporočili.
Do sedaj je za take vsebine uporabljala Instagram, zdaj pa bosta temu namenjena spletna stran in podcast, na katerem namerava gostiti svoje prijatelje z zanimivimi zgodbami, pa tudi aktiviste, ki bodo delili svoja sporočila in ideje.
Dua pravi, da je njena misija v življenju to, da služi in pomaga drugim, od tod tudi ime znamke Service, imenu znamke pa je dodala še svojo letnico rojstva, 1995. “Celotna ideja je deljenje informacij in pomoč drug drugemu,” pravi pevka.
Service95 bo z delovanjem začel v začetku prihodnjega leta.