“Tisti z nepopolno kožo vemo, kako je, če nas koža ovira. Zjutraj se zbudimo, naš obraz je poln brazgotin, aken, hiperpigmentacije, suhih madežev, seznam se nadaljuje. In ko gremo skozi vrata, lahko mislimo le na svojo kožo. Za to, da popravimo svojo kožo, porabimo ogromno časa, denarja in energije. Zaradi naše kože imamo fizične bolečine.”
“Predstavljajte si, kako bi bilo, če vam nikoli ne bi bilo treba razmišljati o svoji koži.”
Tako na spletni strani WOOD Cosmetics razloge za ustanovitev znamke opisuje ustanoviteljica Ana-Marija Šarić.
S temi tegobami v mislih je skreirala pet različnih izdelkov z najkvalitetnejšimi sestavinami: vlažilni serum, dnevno in nočno kremo v enem, očiščevalnik tonik, olje za obraz ter čistilno masko za obraz.
Največja prednost vseh izdelkov – sposobnost prilagajanja
Poleg tega, da se lahko vsi pohvalijo z odličnimi sestavinami, pa je Ana-Marija vse izdelke pripravila tako, da imajo sposobnost prilagoditve vsem vrstam kože.
“Odzovejo se na potrebe mešane kože in puščajo možnost prilagajanja individualnim potrebam uporabnikov,” pojasnjuje ustanoviteljica.
Ne gre samo za kožo, ampak tudi za druge ljudi
Še posebej pa poudarja, da je njena znamka več kot lega nega kože, saj jo je ustvarila z mislijo na cel svet. “Gre za vse ljudi na tem planetu, za delavce z minimalno plačo, za otroke v Indiji, ki so prisiljeni v delo, da bi vi lahko imeli svoja ličila,” opozarja in obljubja, da pri WOOD Cosmetics ne bodo nikoli kupovali sestavin iz kontroverznih virov, ki zmanjšujejo kakovost življenja ljudi v državah v razvoju.
Vsi njihovi izdelki so torej veganski in brez krutosti, saj sodelujejo le z dobavitelji v Evropski uniji, kjer je testiranje na živalih za kozmetiko prepovedano.
In še več: “Bomo prva blagovna znamka izdelkov za nego kože na Hrvaškem, ki ima politiko vračila in polnjenja za vso našo stekleno embalažo. Ne želimo samo zmanjšati energije in odpadkov z recikliranjem. S ponovno uporabo ga želimo še bolj zmanjšati.”