Hrvatica je ustvarila kozmetiko, ki ima neverjetno sposobnost prilagajanja

20. januar 2022

Hrvatica je ustvarila kozmetiko, ki ima neverjetno sposobnost prilagajanja

20. januar 2022

Na trg je prispela nova znamka kozmetike, katere glavno vodilo je etični pristop tako do lastne kože kot do sveta. Nastala je izpod rok Hrvatice, ki v kozmetiki vidi več kot le nego kože.

“Tisti z nepopolno kožo vemo, kako je, če nas koža ovira. Zjutraj se zbudimo, naš obraz je poln brazgotin, aken, hiperpigmentacije, suhih madežev, seznam se nadaljuje. In ko gremo skozi vrata, lahko mislimo le na svojo kožo. Za to, da popravimo svojo kožo, porabimo ogromno časa, denarja in energije. Zaradi naše kože imamo fizične bolečine.”

“Predstavljajte si, kako bi bilo, če vam nikoli ne bi bilo treba razmišljati o svoji koži.”

Tako na spletni strani WOOD Cosmetics razloge za ustanovitev znamke opisuje ustanoviteljica Ana-Marija Šarić.

S temi tegobami v mislih je skreirala pet različnih izdelkov z najkvalitetnejšimi sestavinami: vlažilni serum, dnevno in nočno kremo v enem, očiščevalnik tonik, olje za obraz ter čistilno masko za obraz.

Foto: WOOD Cosmetics

Največja prednost vseh izdelkov – sposobnost prilagajanja

Poleg tega, da se lahko vsi pohvalijo z odličnimi sestavinami, pa je Ana-Marija vse izdelke pripravila tako, da imajo sposobnost prilagoditve vsem vrstam kože.

“Odzovejo se na potrebe mešane kože in puščajo možnost prilagajanja individualnim potrebam uporabnikov,” pojasnjuje ustanoviteljica.

Ne gre samo za kožo, ampak tudi za druge ljudi

Še posebej pa poudarja, da je njena znamka več kot lega nega kože, saj jo je ustvarila z mislijo na cel svet. “Gre za vse ljudi na tem planetu, za delavce z minimalno plačo, za otroke v Indiji, ki so prisiljeni v delo, da bi vi lahko imeli svoja ličila,” opozarja in obljubja, da pri WOOD Cosmetics ne bodo nikoli kupovali sestavin iz kontroverznih virov, ki zmanjšujejo kakovost življenja ljudi v državah v razvoju.

Foto: WOOD Cosmetics

Vsi njihovi izdelki so torej veganski in brez krutosti, saj sodelujejo le z dobavitelji v Evropski uniji, kjer je testiranje na živalih za kozmetiko prepovedano.

In še več: “Bomo prva blagovna znamka izdelkov za nego kože na Hrvaškem, ki ima politiko vračila in polnjenja za vso našo stekleno embalažo. Ne želimo samo zmanjšati energije in odpadkov z recikliranjem. S ponovno uporabo ga želimo še bolj zmanjšati.”

Avtor
Piše

Branka Grbin

Style. Več novic