Na Norveškem morajo biti od zdaj naprej oglasi, v katerih je bila podoba osebe spremenjena, opremljeni z obvestilom o tem. Namen spremembe zakonodaje o oglaševanju je povečati ozaveščenost o prikazovanju nenaravnih tipov teles v oglasih, kar ima za posledico pogoste nerealne lepotne standarde, ki jim skušajo slediti predvsem mladi, poroča STA.
Kot prirejene slike se razumejo vse spremembe oblike in velikosti telesa ter kože osebe, upodobljene v oglasu.
“Končno smo dobili močan ukrep proti nezdravemu pritisku na telo, ki so mu izpostavljeni zlasti otroci in mladi,” je spremembo pohvalila norveška ministrica za otroke in družino Kjersti Toppe.
Norveška vlada hoče zaščititi mladoletnike
Namen te zakonodajne spremembe je povečati ozaveščenost o dejstvu, da oglasi pogosto ne prikazujejo naravnih tipov telesa, s čimer želi norveška vlada državljane, zlasti mladoletnike, zaščititi pred težnjami po nerealnih lepotnih standardih.
Sprememba velja tako za običajne kot spletne medije, pa tudi za oglaševanje na družbenih omrežjih. Neupoštevanje lahko privede do globe, tako za avtorje oglasa kot za oglaševalce.
Obvestilo mora zavzemati približno sedem odstotkov površine slike, nameščeno pa mora biti v zgornjem levem kotu oglasa, še navaja STA.