Odkar je podjetje Kiehl’s pred več kot 170 leti prvič odprlo vrata svoje stare mestne lekarne v New Yorku, je blagovna znamka ostala osredotočena na združevanje strokovnega znanja in veščin na področju farmakologije, zeliščnih zdravil in medicine z namenom, da se odzove na edinstvene potrebe skupnosti — z neumorno predanostjo zagotavljati najučinkovitejšo nego kože, ki je prilagojena vsem, ne glede na to, kje so.
Tudi danes podjetje Kiehl’s še naprej neguje tiste vrednote, ki so najpomembnejše – velikodušnost, vrhunsko prilagojeno storitev in najkakovostnejše farmacevtske rešitve za nego kože – in nova kampanja, imenovana “We Skincare About You Since 1851”, vse to postavlja v ospredje.
Zahvala strokovnjakom za nego kože
Ta kampanja je izraz hvaležnosti za veščine in izrazit osebni pristop več kot 4700 strokovnjakov za nego kože pod okriljem blagovne znamke po vsem svetu. Strokovnjaki za nego kože podjetja Kiehl’s so predani izgradnji osebnih odnosov s strankami, prisluhnejo njihovim potrebam in jim z osebnimi svetovanji pomagajo pri soočanju z izzivi glede nege kože.
Slavni in večkrat nagrajeni fotograf Damon Baker je v okviru kampanje s sodobnimi vizualnimi podobami in tehnikami nazorno predstavil različne strokovnjake za nego kože in učinkovite izdelke blagovne znamke Kiehl’s, umetnik Tyrsa pa je oblikoval slogan za tip nege “We Skincare About You”.
Zahvala njihovi skupnosti
“Od naših skromnih začetkov, ko je bilo podjetje Kiehl’s le lekarna, smo ostali zavezani edinstveni poslovni filozofiji, osredotočeni na prizadevanja za opolnomočenje in podporo naših skupnosti po vsem svetu,”
je povedal predsednik globalne blagovne znamke Kiehl’s Leonardo Chavez in dodal: “Ne glede na to, kako dosegamo ta cilj, bodisi z našimi izdelki, vrhunsko ravnjo storitev na naših prodajnih mestih, našo dolgoročno predanostjo, da se oddolžimo kupcem in skupnosti, ali našim nenehnim vlaganjem v trajnost, so naše skupnosti Kiehl’s vedno bile in vedno bodo tisto, kar nas žene in nam daje največjo motivacijo.”
Z njihovo novo promocijsko kampanjo blagovne znamke slavijo točno te vrednote; poudarjajo njihovo tradicijo strokovnega znanja in veščin na področju nege kože s predstavitvijo tistih, ki so pravi obraz njihove blagovne znamke – njihovih strokovnjakov za nego kože, ki zastopajo podjetje Kiehl’s. “Ta kampanja je poklon dediščini blagovne znamke, našemu trenutnemu položaju in smeri, v katero gremo.”