Levi’s je sklenil sodelovanje s studiem Lalaland.ai, ki ustvarja modele, generirane z umetno inteligenco, da bi “izpopolnili človeške modele” ter povečali “število in rasno raznolikost naših modelov”. Ob tem se številni sprašujejo, zakaj strategijo raznolikosti preprosto (in ceneje) ne razvijejo tako, da zaposlijo resnične modele različnih ras?
A ker je umetna inteligenca trenutno zelo vroča tema, je znamka to prepoznala in hitro skočila v korak s trendom. Za letos so tako sporočili, da bodo na svoji spletni strani in v aplikaciji preizkusili “nadrealistične” modele, ustvarjene s strani umetne inteligence studia Lalaland.ai. Uporabili bodo modele različnih velikosti, starosti in narodnosti, kar so že poimenovali “umetna raznolikost”.
S studiem sta že sodelovali znamki Calvin Klein in Tommy Hilfiger.
“Čeprav umetna inteligenca verjetno nikoli ne bo v celoti nadomestila človeških modelov, smo navdušeni nad potencialnimi možnostmi, ki nam jih lahko ponudi,” je razložila Amy Gershkoff Bolles, direktorica, ki se pri podjetju Levi Strauss osredotoča na nove tehnologije.
So pa ob tem vseeno zagotovili, da bodo v prihodnosti njihova prizadevanja za raznolikost presegla uporabo modelov umetne inteligence.