BMW pozdravlja novo obdobje zmogljivosti z modelom XM konceptom SUV, ki združuje motor V8 M-division TwinPower Turbo z BMW-jevo baterijsko tehnologijo pete generacije.
Naredili so še korak dalje in se povezali supermodelom in aktivistko Naomi Campbell. Naomi je postala obraz kampanje XM “Drznite si biti vi (Dare to be You)”.
Po navedbah znamke so glavne značilnosti kampanje in avtomobila odločnost, predanost in vožnja. Naomi je o partnerstvu dejala: “Slogan ‘Drznite si biti vi’, me je takoj pritegnil, saj natančno opisuje samozavestno držo, ki je potrebna za napredek in pozitivne spremembe.”
Sodelovanje med ikonama modnega in avtomobilskega sveta bo vsekakor pospešil napredek v načinu dojemanja avtomobilov. Naomi, ki je pred kratkim prvič postala mama, bo namreč skupaj z BMW-jem na podlagi modela XM ustvarila lasten visokozmogljiv avtomobil. Šlo bo za enkraten model, ki bo predstavljal njeno razumevanje modnega sveta.
Jens Thiemer, podpredsednik za stranke in znamko BMW, je dejal: “Naomi Campbell je ženska, ki gre neomajno svojo pot in je postala ne le edinstven supermodel, temveč tudi fascinantna osebnost. Malo je ljudi, ki se lahko tako močno poistovetijo z motom ‘Drznite si biti vi’ kot ona.”