Že promocija pred turnejo je razkrivala, da bo glavna nit plemenito razkošje kot se za kraljico B spodobi. Srebrna je vodilna barva njenih kostumov, v katerih bo nastopila na kar 57 nastopih, ki jih obsega težko pričakovana turneja.
Beyoncé je turnejo pričela v Stockholmu in ponovno skrbno pristopila k vsaki podrobnosti in ji vdahnila svoje izjemne standarde umetniškega duha in odličnosti. To velja tudi za kostume, ki so že postali modni viralni trenutki.
Na otvoritvenem šovu ni bilo moč videti kavbojskega klobuka v stilu disko krogle, ki se sveti na naslovnici albuma, je pa navdušila v glamuroznih videzih, ki so jih ustvarila največja imena modne industrije. Pred več deseti tisoč glavo množico je v Stockholmu med drugim nosila po meri narejeno obleko znamke Alexander McQueen z izrezi in prosojnimi elementi.
Veliko pozornosti je požel prosojen kombinezon z abstraktnim potiskom rok znamke Loewe, nosila pa je še mavrične kose oblikovalca Davida Kome ter oblačila znamk Balmain in Mugler.
Svetloba je bila ključen element, saj so številne obleke vključevale holografske ali odsevne obdelave, ki so vizualno estetiko albuma mojstrsko prilagodile stadionskemu okolju. Beyoncé je osupnila z obleko japonske znamke Anrealage, ki pri izpostavljenosti UV svetlobi spremeni barvo, za kar sta poskrbeli dve velikanski robotski roki.
Veličasten triurni nastop je imel vso dramaturgijo in kreativnost tega vesolja. Vesolje in tehnologija je bila ena od tematik celotne vizualizacije, s srebrnim konjem, Muglerjevim črtastem videzu s kovinskimi antenami, ki je bil poklon statusu kraljice Bey kot čebele kraljice ter čarobnim pustom na oder na čelu.