Članki o nezadovoljstvu domačih in tujih turistov z letošnjo sezono na Hrvaškem polnijo strani časopisov. Ključen razlog so namreč previsoke cene, a Barbara Marković, predsednica hrvaškega združenja družinskih nastanitev, je za HRT poudarila, da se cene dvigujejo po vsem svetu.
Dodala je, da so se kritike, ki so prišle iz domačih medijev, razširile, kar pripisuje domnevi, da konkurenca hrvaškemu turizmu ne dopušča uspehov, doseženih v preteklih letih.
Boris Žgomba, predsednik združenja agencij pri Hrvaški gospodarski zbornici in podpredsednik Evropskega združenja potovalnih agencij, je dejal, da so določeni posamezniki dvignili cene nekoliko bolj, kot je bilo potrebno. “Če ne bi bilo tako, bi imeli odlično turistično leto,” je opozoril.
Kar pa zadeva objav v tujih medijih, meni, da gre za PR-akcijo. “Ne pozabimo – to so večinoma piarovski članki, ki jih plača naša konkurenca. To je normalna, ne morda moralna okoliščina, ki smo jo morali pričakovati,” je dodal Žgomba ter zaključil z izjavo, da so podražitve v redu le, če so povezane z dvigom kakovosti.