Te dni se pred priljubljeno ameriško verigo Target vijejo vrste ljudi, ki si želijo samo eno: novo rožnato izdajo vakuumske stekleničke stanley, ki je bila ustvarjena v sodelovanju z verigo kavarn Starbucks.
Oboževalci stekleničke vso noč taborijo pred trgovino, med njimi pa zaradi prerivanja še pred odprtjem večkrat izbruhnejo pretepi. Vse to za stekleničko, ki stane 50 dolarjev.
Steklenička je pred nekaj meseci postala pravi fenomen predvsem med TikTokerji. Ključnik #stanleycup ima že več kot šest milijard ogledov, eden najbolj viralnih pa je postal video uporabnice, ki je posnela, kako ji je zagorel avtomobil, steklenička Stanley, ki je ostala v njem, pa je bila povsem nedotaknjena, v njej so bile še celo kocke ledu. Podjetje Stanley se je odzvalo tako, da ji je kupilo nov avtomobil.
@victoria_robino_26 #fyp #fypシ゚viral #target #targetfinds #stanleycup #stanley #stanleytarget #valentinesday #stanleyvalentinesday ♬ original sound – Victoria Robino
@mk_b11 #fyp #stanleycup #stanley #viral #target #targetmusthaves @Stanley 1913 ♬ Everybody – Nicki Minaj
Profesorica marketinga z Loyola University Chicago Jenna Drenten je prav zgodbo z gorečim avtomobilom navedla kot razlog, zakaj je steklenička tako iskan izdelek in potrošniška uspešnica. “Tovrstnega trženja ni mogoče načrtovati. Usmerjeno mora biti v skupnost: potrošnikom je treba dovoliti, da prevzamejo ‘lastništvo’ nad zgodbo blagovne znamke,” je pojasnila.
Zgovorni so tudi oglasi na eBayu, kjer jo preprodajalci prodajajo za kar 300 dolarjev, kar je šestkrat več od maloprodajne cene.