Kolekcija v omejeni izdaji obsega več kot petdeset večernih toalet, ki so mladostne, igrive, prefinjene in opazne. Prevladujejo zeleni, rožnati in vijoličasti živani in pastelni odtenki, pa tudi večne klasike kot so rdeča, bela in seveda črna.
Razkošna kolekcija svečanih oblek ponuja resnično veliko krojev, tako da si vsaka najde ustreznega zase. Med materiali izstopajo bleščice in perje, razigranost pa ustvarjajo naborki in edini, črno-bel pikčast, vzorec.
Kolekcijo oblek in svečanih oblačil dopolnjujejo sandali z visoko peto, torbica ter nekaj kosov nakita. Tako posebna kot je kolekcija so posebne tudi cene, saj se cene za oblačila pričnejo pri 150 evrih in se dvigajo vse tja do 370 evrov, kar je za znamko s hitro modo kar veliko.
Pomladna kapsulna kolekcija tako simbolizira eleganco, prefinjenost, pa tudi svežino. Vsako oblačilo, ki se spogleduje s stalnostjo marmornatih kipov, izžareva občutek trajnega sloga. Služi kot dialog med klasičnim in sodobnim.
Glavni obraz kampanje je manekenka Jean Campbell, ki s svojo umirjenostjo in prisotnostjo odlično odraža duh linije Mango, ki bo postala stalnica za tiste, ki želijo narediti vtis na vsakem prestižnem srečanju ali dogodku.
Na žalost kolekcija ni na voljo pri nas, vendar upamo, da se bo vsaj kakšen kos znašel v trgovini ali slovenski spletni strani znamke.