Modna industrija se je v zadnjih nekaj letih spremenila, čemur botrujejo družbeni mediji in zahteva ljudi po večji reprezentaciji, pa tudi po okolju prijaznih materialih in proti izkoriščanju delovne sile. Številne modne znamke so se zato odločile za preobrazbo modne znamke, v večini primerov gre predvsem za vključevanje modelov različnih postav in večja izbira pri velikosti oblačil.
V Sloveniji je znamka Lisca na svojo naslovnico leta 2017 postavila bloggerko Natašo Mernik, leta 2019 pa so na aprilskem ljubljanskem tednu mode prvič korakale ženske različnih postav, med njimi tudi dekle Luke Dončića, Anamaria Goltes.
Victoria’s Secret je spremembe v svojem marketingu začela poleti leta 2019. Znamko so tisto leto močno kritizirali, saj so strokovnjaki in kupci menili, da ni dovolj raznolika pri velikostih oblačil in pri manekenkah, ki znamko zastopajo. Poleti 2019 pa so prvič v zgodovini znamke najeli trans manekenko Valentino Sampaio, nekaj mesecev kasneje pa tudi prvo plus-size manekenko Ali Tate Cutler. Leto 2019 je bilo tudi leto, ko so odpovedali svojo svetovno znano modno revijo, odstopil pa je glavni marketinški urednik Edward Razik.
Prava sprememba se je zgodila leta 2021. Marca se je poslovil direktor podjetja L. Brands, ki je imel v lasti tudi znamko Victoria’s Secret. Aprila so prvič predstavili serijo nosečniških modrcev, junija pa so predstavili projekt VS Collective, v katerega so vključili manekenke različnih postav iz različnih področij – trans manekenko Sempaio, teniško igralko Naomi Osaka, plus-size manekenko Palomo Elsesser in druge. Julija so pri Victoria’s Secret naznanili tudi, da bodo v svojih reklamah in trgovinah začeli prikazovati tudi močnejše manekenke in tako bili bolj reprezentativni do žensk vseh postav. Oktobra so šli še dlje in svetu predstavili linijo modrcev za ženske, ki so imele mastektomijo.
Janie Schaffer, vodilna oblikovalka za Victoria’s Secret, je za Teen Vogue povedala, da si želijo zastopati vse ženske in ustreči njihovih potrebam ter jih podpirati na njihovi poti. Predstavnik za stike z javnostjo je dodal tudi, da se znamka želi v prihodnje odmakniti od tega, da strankam veli, kaj je seksi in kako naj ženske izgledajo, kot so to počeli v preteklosti. Victoria’s Secret po novem želi podpirati ženske v vsakem obdobju življenja. Te spremembe v filozofiji znamke so se dosegle predvsem s spremembami na vodilnih mestih v podjetju, po novem je namreč kar šest žensk od sedmih ljudi na vodilnih položajih.
Victoria’s Secret se je poleg sprememb v marketinških kampanjah, linijah perila in pri manekenkah lotila tudi sodelovanja z neprofitnimi organizacijami, ki se ukvarjajo z dobrobitom žensk. Skupaj so ustvarili vodstveno-razvojni program v podporo ženskam, začeli so s podcastom VS Voices in ustvarili dobrodelni sklad za ženske z rakom.
Navkljub spremembam v zadnjih treh letih številni modni strokovnjaki menijo, da je Victoria’s Secret še zelo daleč od znamke, ki bi zares vključevala vse ženske, čeprav njihove marketinške kampanje to razglašajo že danes. Victoria’s Secret je namreč leta in leta ljudem prodajala lepotne ideale in je v očeh potrošnikov še vedno znana kot znamka suhih “angelčkov”. Gianluca Russo, modni kritik, je za Teen Vogue povedal, da potrošniki ne bi smeli biti zadovoljni z drobtinicami in majhnimi spremembami, znamka pa ne sme samo podpirati različnih teles, temveč morajo stranke začutiti, da modna znamka zares sprejema in dela v korist vseh.
Drugi so do Victoria’s Secret bolj prizanesljivi in znamki priznavajo korak v pravo smer, ki bo zares uveljavila Victoria’s Secret kot inkluzivno znamko in razbila desetletja stare ideale. Modna industrija in posamezne znamke namreč potrebujejo dlje časa, da pokažejo svojo zavezanost k določeni filozofiji in dosežejo spremembe in uspeh.