Od leta 2004 uspešno gradi svojo modno zgodbo in ustvarja prepoznaven stil kreacij. Na prehojeno pot je v vseh teh letih zelo ponosna, saj s svojim ročnim delom in izdelavo oblačil po meri uspešno konkurira množičnim blagovnim znamkam.
V vseh letih ustvarjanja je sodelovala na različnih natečajih, razstavah, modnih revijah ter tednih mode doma in po svetu, za svoje delo pa je bila tudi večkrat nagrajena.
“Le redke znane Slovenke, med katerimi so pevke, igralke, športnice, voditeljice, niso nosile vsaj ene mojih kreacij. Zato mi je v največjo čast ob tem praznovanju prav zaupanje rednih strank, poslovnih žensk, žensk iz sveta diplomacije ter tudi čisto vsakdanjih modnih navdušenk, ki cenijo našo kreativnost, unikatnost, kvaliteto ter veliko pozornost, ki jo posvečamo materialom in detajlom,” je razkrija modna oblikovalka ob praznovanju.
Proslavljanje jubileja je pričela letos spomladi z modno revijo v Dublinu. V zahvalo za dolgoletno podporo je v torek, v LJFW shopu, kjer so sicer vedno na voljo njene kreacije, pripravila sprejem za medije ter dolgoletne poslovne partnerje, ki so ji stali ob strani tudi pri organizaciji tega dogodka.
Kopitarna iz Sevnice, slovensko podjetje, je s sodelovanjem z Majo v zadnjih petih letih postalo prepoznavno tudi v svetu modne obutve. Vse modne navdušenke bodo letos na LJFW navdušene nad limitirano serijo natikačev, ki jih bo Maja predstavila na modni reviji ob zaključku tedna mode v Ljubljani.
Majo so obiskale in ji čestitale ob pomembnem jubileju številne zvezdnice, med njimi Tjaša Kokalj Jerala, Nuška Drašček in Alenka Godec.
Častno mesto na letošnjem tednu mode
Organizator ji je letos namenil častno mesto, saj bo hkrati zaključila letošnjo modno edicijo. Njena kolekcija bo obsežna, hkrati pa bo vključevala tudi pregled njenih uspešnih krojev iz preteklosti, predstavljenih na nov način in izdelanih iz materialov, ki so že na zalogi.
Pri snovanju je želela ostati racionalna in se izogibati nakupu novih tkanin. V kolekciji bo tudi nekaj starejših kosov, saj želi pokazati, da so njene kreacije kakovostne, nosljive ter brezčasnih krojev in detajlov.
Na koncu sledi še presenečenje – odzvala se je povabilu k sodelovanju na področju, za katerega sama pravi, da ji ga zagotovo ne bi pripisali, a bo o njem v prihodnje zagotovo še veliko slišati. Maja se je namreč lotila prav posebnega izziva, v katerem je v partnerstvo vstopila skupaj s SupCom in Nino Valant, ustanoviteljica blagovne znamke SupCo.
Maja je o sodelovanju dejala: “Navdušena sem bila nad njenim predlogom, hkrati pa sem se zavedala, da je to zares izven moje cone udobja. Pa sem si takrat vseeno rekla, da bi lahko ob 20. obletnici delovanja naredila nekaj posebnega. In tako so nastali štirje ženski supi z res lepimi in unikatnimi potiski. Prepričani sva, da je to lep začetek najine skupne zgodbe in da boste že prihodnje poletje na plaži zažigale s supi Maja Štamol X SupCo ter še kakšnim nujnim morskim dodatkom, ki pa naj zaenkrat ostane skrivnost.“