Po obisku frizerja si nihče ne želi hoditi okoli s frizuro, ki mu ni všeč. Na srečo pa se je, z upoštevanjem preprostih nasvetov, takšnim situacijam mogoče izogniti.
Izbira napačnega navdiha
Če za svojo novo pričesko iščete navdih na družbenih omrežjih in sliko pokažete frizerju, se zavedajte, da mora biti ideja prilagojena vaši kakovosti in tipu las.
Ni nujno, da bo pričeska, ki ste jo videli na nekom drugem, pasala tudi vam. Če želite na primer spremeniti barvo las, morate upoštevati tudi barvo kože, za idealno pričesko pa so ključne tudi oblika glave, dolžina vratu in višina čela.
Bob ali kratka frizura lahko paše ljudem z dolgim vratom, medtem ko se lahko pri ljudem s krajšim vratom zgodi ravno nasprotno. Pred spremembo pričeske se zato vsekakor posvetujte s frizerjem.
Napačno vzdrževanje las
Lahko se zgodi, da ste po obisku frizerja s frizuro zadovoljni, doma pa ne morete več doseči podobnega rezultata.
Frizer uporablja profesionalne izdelke, z oblikovanjem pričesk pa ima veliko izkušenj. Če si torej pričeske ne morete urediti sami, bi morda morali razmisliti o spremembi.
Napačen opis
Za dobro frizuro je ključna dobra komunikacija. Četudi frizerju pokažete sliko zaželene frizure, mu probajte tudi čim bolj natančno pojasniti, kakšno pričesko ste si zamislili. Vprašate ga lahko tudi, kako bo frizura izgledala, ko lasje zrastejo.
Umivanje las pred odhodom k frizerju
Seveda se k frizerju ni prijetno odpraviti z mastnimi lasmi, a glave si neposredno pred tem ne smete oprati. Sveže umiti lasje so pogosto premehki in gladki, zato jih ne boste mogli oblikovati po želji.
Pranje las pa je odsvetovano tudi, če si želite lase pobarvati. Sebum, ki ga proizvajajo žleze lojnice na lasišču, namreč ustvarja naravno plast in kožo ščiti pred kemikalijami, ki jih vsebujejo barve za lase.
Molk
Če vam pričeska ni všeč, to jasno izrazite. Namesto da se lažete, da ste z izgledom frizure zadovoljni, iskreno povejte, da ste pričesko zamislili drugače. Tako bo frizer morda frizuro še lahko popravil. Zavedajte se, da ste vi stranka in da morate salon zapustiti zadovoljni.