Slovo tihemu minimalizmu
Jane Birkin, legendarna stilska ikona in navdih za eno najbolj zaželenih torbic znamke Hermès, je znana po svojem nonšalantnem slogu in po svoji unikatni personalizaciji torbic.
Na svojo kultno Birkin torbico, vredno več tisoč evrov, je obešala različne obeske in celo nalepke. Prav slednje ni ostalo neopaženo mlajšim generacijam, ki so trend posvojile in ga naredile viralnega na družbenih omrežjih.
Obeski, rute, mini torbice …
Modne blagovne znamke so hitro prepoznale potencial trenda in začele ponujati številne dodatke za personalizacijo. Minimalističen videz torbic je postal stvar preteklosti, na torbice se ponovno vračajo raznovrstni okraski in dodatki kot so obeski za ključe, manjše denarnice, mini torbice za brezžične slušalke, elegantne svilene rute, ogrlice in še več.
Cilj? Izstopati in pripovedovati zgodbo
Glavni namen personalizacije torbic je ustvariti unikaten videz, zaradi katerega bo torbica postala tisti “it” kos, ki pritegne pozornost in pripoveduje osebno zgodbo. Če se želite zares zgledovati po Jane Birkin, naj bodo izbrani dodatki resnično nosilci pomena – na primer obesek, kupljen na potovanju, ruta, ki ima družinsko vrednost, ali ogrlica z zgodovino.
Personalizacija torbic je svež način, kako popestriti zimski videz ter monotonijo dolgih bund in plaščev. Poleg tega omogoča, da celo najbolj preprosta torbica zaživi v popolnoma novi luči – edinstveni in polni značaja.