Francoska znamka Chanel je ta mesec predstavila novo knjigo z naslovom The Allure of Makeup. To je prva knjiga, ki je v celoti posvečena 100-letni zgodovini Chanelovih ličil, gre za intimen vpogled v svet lepote in barv znamke vse od leta 1924 do danes.
“Želim, da so ženske lepe in svobodne,“ je nekoč dejala Coco Chanel, ki je znamko ustanovila daljnega leta 1910. V knjigi avtorica Natasha A. Fraser z navdihujočo montažo ikoničnih fotografij iz lepotnih kampanj in redko videnih posnetkov izdelkov iz arhivov znamke sledi bogati 100-letni zgodovini Chanelovih ličil.
V knjigi Allure of Makeup, za katero je treba odšteti na nemškem Amazonu odšteti 116 evrov, so opisane vse podrobnosti inovacij izdelkov ter ikoničnih podob. Poglavja v knjigi so razdeljena po ključnih barvah znamke: črni, beli, bež, rdeči, rožnati, zlati in modri.
Z dostopom do Chanelovih arhivov ta knjiga nedvomno predstavlja bogato vizualno gradivo, od zgodovinskih slik Gabrielle Chanel in redko videnih zgodnjih posnetkov izdelkov do filmskih kampanj z legendarnimi ženskami v glavnih vlogah.