Vse oči so znova uprte v Kendricka Lamarja

24. april 2025

Vse oči so znova uprte v Kendricka Lamarja

24. april 2025
Foto: Chanel
Vse oči so znova uprte v Kendricka Lamarja

Vse oči so znova uprte v Kendricka Lamarja

24. april 2025
Foto: Chanel

Raper, ki je na letošnjem superbowlu postregel z nepozabnim nastopom in v memih kraljuje na Instagramu, je postal obraz Chanelove kampanje za sončna očala.

Kendrick Lamar je poskrbel za manijo okrog njegovih kavbojk na trapez s superbowla, sedaj pa je stopil še malce dlje izven svojih okvirjev in poziral za francosko hišo Chanel.

Kendricku so je v novi kampanji za pomladno/poletno kolekcijo sončnih očal pridružila še druga ambasadorka Nana Komatsu, najbolj znana po svojem drznem delu v filmih, kot so Svet Kanako, Silence in The Last 10 Years.

Foto: Chanel

Svojo vlogo v elegantni kampanji tudi ameriška igralka in dolgoletna ambasadorka hiše Margaret Qualley, katere zadnji film The Substance je požel številne pohvale. Četverico dopolnjuje z oskarjem nagrajena kenijska igralka, producentka in avtorica uspešnic New York Timesa Lupita Nyong’o, ki je ambasadorka znamke od lanskega oktobra.

Foto: Chanel

“Pri Chanelu je prisotna predanost svobodi sodobne ženske, ki z mano odmeva, želja, da bi jo povzdignila in podprla njeno izražanje, udobje in gibanje. Všeč mi je, da je to sporočilo v vsakem kosu poslano z domišljijo in veseljem. Očala so izredno dobro izdelana, modeli so izvrstni in se lahko nosijo tako pri vsakdanjem kot pri bolj formalnem videzu. Všeč mi je, da so od privlačnih do elegantno umirjenih. Poleg tega so zelo udobna.“

Foto: Chanel


Oči so pogosto prva točka stika z ljudmi; očala so odličen način, da izrazim nekaj neposrednega o sebi. Seveda pa sončna očala obleki dodajo pridih odnosa in skrivnostnosti.“ Margaret Qualley

Za fotografije je zaslužen Karim Sadli, estetika kampanje pa naglašuje značilno Chanelovo dvojico, zlato in črno barvo.

Avtor
Piše

Uredništvo

Style.Več novic