Vila med borovci stoji na čudoviti parceli nad morskim zalivom in je obkrožena z dvesto petdeset let starimi borovci, ki ji nudijo senco in zasebnost.
Razgled iz vrhnje točke (nad ostankom rimskih izkopanin na eni in pokrajino, na kateri se razprostirajo oljke na drugi strani) jemlje dih in je bil močna inspiracija za oblikovanje njenega interierja.
Interier teži k ravnovesju med klasičnim in modernim slogom, s čimer se ustvari elegantna podoba vile s čudovitim razgledom na morje.

Naročnike vile je navdihnilo njihovo potovanje po Ameriki, kjer so jih navdušile vile v Miamiju, ki so mešanica morskega stila in kiča odetega v glamur.
Največji izziv pri oblikovanju vile je bil ohranjanje topline doma in ustvarjanje prostora, v katerem prevladuje občutek udobja.

GAO arhitekti – Petra Zakrajšek, Urška Černigoj, Jerko Gluščević, so se projektu pridružili, ko je bila arhitektura hiše že določena in v izgradnji. Njihov prvi cilj je bila povezava monumentalnosti parcele in same vile z njeno notranjostjo.
Preplet stilov
Ko obiskovalec vstopi v vilo se njegov pogled podaljša in reflektira na stenah z ogledali. Prehod v notranjost pa simbolizira klasičen portal, ki je stiliziran in nakazuje vez celotnega interierja – prehajanje med klasičnim in modernim.

Na tleh je preproga iz pravega kamna z detajli iz medenine, v nadaljevanju pa klasičen parket ustvari pridih domačnosti.
Pogled pritegne igra dvovišinskega prostora ter intimnejšega kuhinjskega in jedilnega dela hiše. Eleganco prostora pa poudarja antracit ogledalo, ki je podaljšek osrednjega kamina.

V prvem nadstropju najdemo spalnico, kjer so se držali vodila o udobju in prijetnem ambientu. Intimnost spalnice so poudarili z garderobnim obodom, ki nas povabi v spalnico. Krajno steno spalnice krasi bogati kolaž priznanega slovenskega fotografa Uroša Abrama.

Fotografski motiv se nadaljuje tudi v kopalnici, kjer prostor oživlja delo Tanje Lazetić. V kopalnici najdemo kontrast med črno in belo keramiko, ki sledi naravni strukturi kamna.

Prijetni ambient ustvarja tudi stenska osvetlitev in detajli v barvi medenine.
Kolaž umetniških del
Interier vile je bil oblikovan v znamenju umetnosti. Pri izbiri umetniških del so se GAO arhitekti ponovno gibali med modernostjo in klasiko.
V pritličju so izbrali markantna slikarska dela, medtem ko so v nadstropju ambient ustvarili s fotografskimi deli priznanih slovenskih avtorjev.

Na vhodu je prostor obogaten z delom Mersada Berberja, čigar delo je vez med klasičnim in modernim, globina umetnine pa je še poudarjena z močnim okvirjem.
Z drugim slikarskim delom se ponovno najprej srečamo v odsevu, v osrednji potezi kamina z ogledalom.
Galerija v nadstropju je kot ustvarjena za močne poteze priznanega slovenskega slikarja Emerika Bernarda, saj kontrasti in močna barvna shema prostoru dodajo nove razsežnosti.

V glavno spalnico so umestili kolaž fotografij slovenskega fotografa Uroša Abrama, ki očara z drznimi, a hkrati zadržanimi, silhuetami telesa s temnimi toni in posameznimi svetlobnimi poudarki.
V glavni kopalnici so nadaljevali v smeri fotografije in njenih sodobnih principov – nežno-močna fotografija Tanje Lažetić, je v objektiv ujela cvet in njegovo življenje. Svetlobni in barvni poudarki delo postavijo pred gledalca z vso svojo misterioznostjo in nežnostjo.

Za umetnine in dekor so poskrbeli Galerija Hest, Galerija Fotografija in Steklarna Rogaška.
