Modna hiša Louis Vuitton, pod umetniškim vodstvom Pharrella Williamsa, z novo kolekcijo za sezono Pre-Fall 2025 znova dokazuje svojo pripravljenost na preseganje tradicionalnih modnih okvirjev. V središču pozornosti je torba v obliki delfina, ki razdvaja mnenja modnih navdušencev.
Ta ekskluzivni modni dodatek je izdelan iz znamenitega monogram platna Louis Vuitton, ki tokrat dobiva novo, morsko navdihnjeno preobleko. Torba je oblikovana v obliki delfina, z nastavljivim naramnim trakom in značilno natančno izdelavo. Cena? Približno 4.400 evrov. Ta ekskluzivni izdelek je že mogoče prednaročiti na uradni spletni strani Louis Vuitton, kar dodatno poudarja njegovo ekskluzivnost in pričakovano omejeno razpoložljivost.

Živalski motivi so sicer postali stalnica nove ustvarjalne smeri znamke. Že januarja letos je Louis Vuitton na Pariškem tednu mode presenetil z unikatno torbo v obliki jastoga, izdelano iz Vachetta usnja, z izjemno realističnimi detajli. Ta modni kos je rezultat sodelovanja Pharrell Williamsa in japonskega oblikovalca NIGO ter velja za modni artefakt, z vrtoglavo ceno okoli 16.500 evrov.

V februarju pa je bila javnosti sicer predstavljena še ena interpretacija luksuznega dodatka – obesek za torbo v obliki gyoze. Gyoza je vrsta japonskih cmokov, ki izvirajo iz kitajskih jiaozi, a so se skozi čas razvili v značilno japonsko različico. Ta majhen, toda vizualno privlačen kos, izdelan v umazano beli barvi z diskretnim LV monogramom, se priključuje trendu mikro dodatkov, ki ponovno osvajajo modne piste in ulice.

Deljena mnenja javnosti
Nova kolekcija seveda ni ostala neopažena na družbenih omrežjih. Odzivi so različni, in sicer vse od pohval za drznost in kreativnost do kritik na račun izvedbe ali samega koncepta. Nekateri komentatorji izpostavljajo domnevno pomanjkanje inovativnosti ali namigujejo na to, da znamka preizkuša meje relevantnosti. Kljub temu pa obstaja močna skupina podpornikov, ki kolekcijo pozdravljajo kot svež veter v modni industriji.
Louis Vuitton je s to kolekcijo tako ponovno dokazal, da ostaja ena vodilnih luksuznih znamk, ki ne zgolj sledi trendom, temveč jih ustvarja. V sodelovanju s Pharrellom Williamsom je znamka ustvarila linijo, ki postavlja vprašanja, spodbuja razprave in ponuja redefinicijo luksuza, tokrat v duhu igrivosti in umetniške svobode.
