Luksuzna modna znamka Louis Vuitton je v Šanghaju predstavila konceptno trgovino The Louis v obliki ladje, katere zgornje ravni so oblikovane kot klasični kovčki, visoka pa je kar 30 metrov.
Nova trgovina se nahaja na sprednjem trgu nakupovalnega središča HKRI Taikoo Hui v središču Šanghaja. Glavno telo ladje je ovito v kovinski monogram, srebrno sidro v obliki logotipa LV pa se s sprednjega dela ladje spušča na tla.

Kjer se združita umetnost in visoka moda
Zgornje ravni ladje so bile oblikovane tako, da so videti kot zgodovinski kovčki znamke Louis Vuitton, zloženi v različnih velikostih. Na potopljenem delu krova pa je moč najti zunanjo teraso s senčniki, ki ustvarja obmorsko vzdušje.

Po besedah notranje oblikovalske ekipe Louisa Vuittona je oblika ladje poklon pristaniški kulturi Šanghaja kot “vrata na vzhod”, hkrati pa se navezuje na zgodovino znamke, ki je izdelovala kovčke za čezoceanska potovanja. Zasnovana je bila kot nova kulturna znamenitost v osrednjem poslovnem okrožju Šanghaja.

Trgovina ima tri nadstropja. Prvi dve nadstropji sta namenjeni razstavi, ki prikazuje kulturo in zgodovino blagovne znamke, na vrhu pa je kavarna. Obiskovalci na razstavo vstopijo skozi odprtino v bližini glave ladje, kjer jih popelje v vizualno poglobljen obok.
Domišljija brez primere
Instalacija, imenovana Trunkscape, vključuje platnene kovčke z monogramom znamke, v ozadju pa so stalno spreminjajoči se naravni prizori. Zasnoval jo je Shohei Shigematsu, partner v arhitekturnem podjetju OMA, pred tem pa je bila na ogled v LV The Place Bangkok in Nakanoshima Museum of Art v Osaki.

Obok vodi do razstave Visionary Journeys, kjer je Shigematsu v sodelovanju z ekipo Louisa Vuittona ustvaril vrsto tematskih sob, ki na 1200 kvadratnih metrov velikem prostoru raziskujejo dediščino blagovne znamke.

Vsaka soba poudarja kovčke kot izvor blagovne znamke. Sobe vključujejo knjižnico, delavnico, ki prikazuje izdelavo kovčkov, razstavo kovčkov za trofeje, ki se uporabljajo na velikih športnih dogodkih, ter sobo, v kateri je prikazana modna in parfumska kolekcija Louis Vuitton.

Na koncu razstave je na voljo trgovina s spominki, v kateri je mogoče kupiti izbrane usnjene izdelke, dodatke, čevlje in potovalne predmete.
Unikaten pristop
Le Café Louis Vuitton v tretjem nadstropju nadaljuje uporabo kovčkov kot glavnega ozadja notranjosti. Tu so tople lesene površine kombinirane z mehko osvetlitvijo, ki spominjajo na kabino stare potniške ladje.

Ladja Louis je za javnost brezplačno odprta od 28. junija dalje. Luksuzna blagovna znamka je bila v zadnjih letih znana po uporabi kovčkov za oblikovanje fasad, saj je svojo vodilno trgovino v prenovi v New Yorku obdala s prtljažno fasado. V Parizu pa je nedavno svojo trgovino okrasila z napihljivo repliko umetnice Yayoi Kusama, ki gleda čez streho.

