Anja Širovnik: ”Ne rabimo slediti idealom, dovolj je, da sledimo sebi in svojim sanjam”

11. avgust 2025

Anja Širovnik: ”Ne rabimo slediti idealom, dovolj je, da sledimo sebi in svojim sanjam”

11. avgust 2025
Foto: Mali Studio
Anja Širovnik: ”Ne rabimo slediti idealom, dovolj je, da sledimo sebi in svojim sanjam”

Anja Širovnik: ”Ne rabimo slediti idealom, dovolj je, da sledimo sebi in svojim sanjam”

11. avgust 2025
Foto: Anja Širovnik

Anjo Širovnik je Slovenija prvič spoznala, ko se je udeležila resničnostnega šova, kjer je občinstvo osvojila s svojo pristnostjo, odlično energijo in živahno osebnostjo.

A tisto, kar je sprva delovalo kot trenutek medijske prepoznavnosti, je danes preraslo v zgodbo o strasti, vztrajnosti in ustvarjanju blagovne znamke, ki odraža njeno osebnost.

Danes jo tako poznamo v povsem novi luči – kot ustanoviteljico podjetja Ansy Cosmetics, kjer svojo življenjsko filozofijo in ljubezen do naravne lepote pretvarja v iskreno, srčno zgodbo o kozmetiki.

Njena pot se ni začela v kozmetičnih vodah, ampak v iskanju sebe – skozi izkušnje, intuicijo in predvsem iskreno željo po ustvarjanju nečesa, kar presega zgolj zunanjo lepoto.

V pogovoru z ustanoviteljico Ansy Cosmetics razkrivamo zgodbo ženske, ki svojo podjetniško vizijo gradi na lastnih vrednotah, čustvih in globoki povezanosti s skupnostjo. Anja namreč ni le uspešna podjetnica, ampak tudi ambasadorka avtentičnosti, naravne lepote in notranje moči.

Foto: Instagram @anjasirovnik

Kako bi opisali sebe – kot žensko in kot podjetnico?

To je vedno najtežje vprašanje. Rekla bi, da med tema dvema ”vlogama” ne vidim velike razlike. Moje delo je tesno povezano z mojimi vrednotami, občutki in osebnostjo. Vse kar ustvarjam, je na nek način del mene. Kot ženska bi rekla, da sem čuteča, intuitivna in hkrati zelo prizemljena.

Veliko mi pomeni, da znam poslušati sebe in si dovolim biti tako nežna kot tudi močna.

Kot podjetnica sem precej podobna, poslušam, kaj v meni vzbudi tisto iskrico in iz tega gradim. Ne maram neke prazne prodaje, ampak raje ustvarjam nekaj, kar ima dolgoročno vrednost in resničen pomen za ljudi, ki pridejo v stik z mojim delom. Na splošno bi rekla, da sem ženska, ki dobro ve, kdo je in kaj ji je pomembno. Če sem iskrena, rada delam stvari po svoje in v skladu s tem, kar čutim da je prav. Se ne pretvarjam in ne igram vlog.

Kaj za vas pomeni biti vodja podjetja mlade znamke?

Zame to pomeni veliko več, kot pa samo voditi posel. Pomembno mi je, da se vsi v ekipi razumemo, si zaupamo in da nismo samo sodelavci, ampak tudi ljudje ki se podpiramo. Zavedam se, da moramo biti kot ekipa ustvarjalni, organizirani,  pogumni in vedno odprti za novo znanje.

Svet kozmetike se hitro spreminja, zato je nujno, da znamo slediti trendom in se razvijati.

Zelo pomembno mi je tudi, da rastemo iz meseca v mesec, pa ne samo poslovno ampak tudi kot skupnost in zgodba, ki jo skupaj gradimo.

Katera lastnost vas po vašem mnenju loči od drugih?

Jaz bi rekla da to, da res ostajam zvesta sama sebi. In ne bom lagala, v tem svetu je to kar zahteven projekt. Ampak si ne predstavljam, da bi bilo kakorkoli drugače iz moje strani. Mislim, da ne bi morala delovati drugače in da bi ljudje to začutili.

Anja Širovnik
Foto: Mali Studio

Kaj vam predstavlja lepota in kdaj se vi osebno počutite najlepše?

Zame je lepota veliko več kot samo zunanji videz. Je energija, ki jo človek oddaja. Način, kako ženska nosi samo sebe, kako razmišlja, govori, deluje … Meni je lepa tista ženska, ki oddaja pozitivno energijo, ko pride v prostor, ki ve, kdo je in kaj ji je pomembno. Hkrati pa ne bom rekla, da zunanji izgled ni pomemben.

Rada imam estetiko, lepoto v urejenosti in detajlih. Mislim da je nekaj posebnega, ko se ženska zna urediti tako, da izrazi sebe, svoj okus in energijo. Pa ne zato, ker bi bila nekomu všeč, ampak zato, ker se tako počuti najboljše sama s seboj.

Verjamem, da ima vsaka ženska svojo lepoto. Zato je primerjanje brezsmiselno. Drugačnost nas dela edinstvene in lepe.

Jaz se počutim najlepše, ko sem mirna v glavi in zadovoljna v telesu. Ko imam občutek, da sem na pravi poti. Se mi zdi, da vsi zažarimo drugače, ko smo srečni. In drugi to po navadi tudi opazijo.

Kakšna je vaša lepotna rutina?

Pred kratkim smo pri ANSY lansirali linijo izdelkov za nego kože. S temi izdelki se zdaj vsak moj dan začne in zaključi. Zjutraj ko umijem obraz in zobe, nanesem naš serum s peptidi in potem še vlažilno kremo s ceramidi. Nadaljnja rutina je odvisna od dneva.

Večino dni si nanesem ličila, si uredim lase in s tem sem pripravljena na dan. Zvečer sledi temeljito čiščenje obraza, serum za obraz, serum za trepalnice in to je to. Sem mnenja, da je manj več. Če najdeš izdelke, ki ti odgovarjajo in so kakovostni, ne potrebuješ veliko.

Anja Širovnik
Foto: Mali Studio

Blagovno znamko Ansy Cosmetics ste lansirali po udeležbi v resničnostnem šovu in študiju pedagogike. Kako se vam je porodila ideja o lastni kozmetiki?

Res je. Iskreno povedano, je bila izbira mojega študija popolnoma nepovezana s tem, kar sem si res želela delati in kar je v meni vzpodbudilo neko strast. Izbrala sem kar nekaj na hitro, samo toliko, da nisem pavzirala in da sem takoj nadaljevala s šolanjem. Je pa res, da takrat še nisem imela točno začrtanih ciljev za prihodnost, saj sem se še iskala v vseh možnih pogledih. Po udeležbi v resničnostnem šovu sem začela ustvarjati vsebine za podjetja na družbenih omrežjih.

Takrat sem spoznala, da je to nekaj, v čemer res uživam in nekaj kjer lahko izrazim svojo kreativo na način, ki si ga sama želim. Je pa bila že od začetka prisotna želja, da bi enkrat imela nekaj svojega.

Že od otroštva sem bila zelo tesno povezana z lepoto in estetiko. Vedno sem bila rada lepo urejena in make up je bil moja ljubezen. Tako da ni bilo težko vprašanje, v katero smer bo šlo moje podjetje.

Koliko je vaša udeležba v resničnostnem šovu pripomogla k prepoznavnosti vaše znamke?

Pred šovom nisem bila prisotna na družbenih omrežjih in nisem imela baze sledilcev. Vemo pa, kako pomembno je to pri spletni prodaji. Z udeležbo v šovu je prišlo ogromno sledilcev in ljudi, ki so mi skozi leta začeli zaupati. Res se je oblikovala čudovita skupnost.

Kaj vam je predstavljajo največji izziv pri ustanovitvi nove kozmetične znamke?

Če bi morala izpostaviti eno stvar, bi to bila ta, da sem si želela da so produkti izdelani v Sloveniji in kljub temu na nivoju svetovno poznanih blagovnih znamk za kozmetiko. V Sloveniji ni veliko strokovnjakov in proizvodenj, ki so res strokovnjaki na področju kozmetike. Ampak na koncu smo našli proizvodnjo v Sloveniji, s katero smo res zadovoljni.

Omenili ste, da so izdelki proizvedeni v Sloveniji. Kako ste sploh našli potrebne kontakte in kako ste se spopadli z izzivi proizvodnje doma?

Jaz še vedno menim, da je komunikacije vseeno veliko lažja če poteka v tvojem maternem jeziku. Vseeno se veliko lažje izrazimo in povežemo kaj točno si želimo. Tako da s te strani, menim da je prednost da imamo proizvodnjo v Sloveniji in ne v tujini. Je pa res, da je vse finančno veliko zahtevnejše. Cene pri nas so veliko višje kot pa bi bile v tujini, a ženske v Sloveniji veliko bolj cenimo produkte, ki so ”made in Slovenia”.

Zakaj ste izbrali prav olje za ustnice kot svoj prvi proizvod? Katere vrzeli na slovenskem trgu ste želeli zapolniti?

Naša olja za ustnice so prva olja za ustnice, ki so bila izdelana v Sloveniji. Ko smo jih lansirali, je bil ta produkt še kar velika neznanka v Sloveniji. V prodaji so jih imele samo svetovno poznane znamke in v tistem času je bil to hit produkt v tujini. V Sloveniji večina žensk sploh še ni vedela, kaj to je. Tako da sem želela, da postanejo hit produkt tudi pri nas. Saj vemo, da v Slovenijo vedno vse pride z zamikom v primerjavi s tujino.

Kako je potekal proces razvoja olja za ustnice – od prve ideje do končne formule?

Ko je padla odločitev, da bo prvi produkt res olje za ustnice, se je šele začelo. V proizvodnjo smo poslali referenčne produkte (se pravi olja za ustnice znamk, ki so meni odgovarjali). Proizvodnja je začela z razvijanjem in vzorci. Takrat sem živela na Tenerifih in so mi pošiljali vzorce na otok, da sem lahko vse sproti testirala. Vzorcev je bilo ogromno, ker smo si zadali cilj, da bodo produkti do popolnosti dodelani. Po dolgi mesecih testiranja smo prišli do končne formule. Potem so se začele testirati še barve in odtenki olj za ustnice in tako smo dobili naše prve produkte. Od ideje do lansiranja izdelkov v povprečju traja približno 1 leto.

Vaši izdelki so hibrid med lepotnimi in negovalnimi. Kako to dosežete?

Pri vsaki formulaciji, tudi če se gre za make-up izdelek, vedno sledimo načelu, da mora kožo in obraz tudi negovati. To pomeni, da so v ospredju kakovostne in koži prijazne sestavine. Gre za rešitve, ki ne le izboljšajo videz, ampak imajo tudi dolgotrajen, pozitiven vpliv na zdravje kože.

Kateri je vaš najljubši produkt Ansy Cosmetics?

To je skoraj tako, kot če bi morala izbrati katerega svojega otroka imam najraje (smeh). Res mi je vsak produkt pri srcu na nek svoj način. Če bi res morala izbrati, bi se odločila za olje za ustnice, saj je to prvi ANSY produkt in z njimi se je naša zgodba tudi začela. Morda tudi naš najbolje prodajani izdelek – serum za rast trepalnic. To je res steklenička, ki dela čudeže in je z razlogom najbolj prodajana.

Kako ste premagali logistične izzive in razvoj izdelkov med življenjem v tujini?

Tukaj je največjo vlogo igrala moja ekipa. Največji problem je bil, da je zaradi mojega življenja v tujini proizvodnja potekala še toliko dlje, saj sem za vsak narejen vzorec morala počakati, da je prišel do mene na otok. Tako da mi je ekipa res hitro in sproti vse pošiljala. Ampak jaz pravim, da se vse da, če se hoče. Ob raznih večjih projektih, kampanjah, snemanjih za lansiranje novih produktov sem vedno prišla v Slovenijo.

Kako svoje obveznosti v podjetju usklajujete z vašimi aktivnostmi na družbenih omrežjih?

Tega pravzaprav skorajda ne ločujem. Moje podjetje je zelo tesno prepleteno z mojim delovanjem na družbenih omrežjih. Jaz sem tudi tista, ki ustvarja vsebine za podjetje. Tako da je te dve stvari res težko ločiti.

Prav tako je pri meni zelo težko ločiti poslovno in zasebno življenje. Vse se prepleta in ravno v tem vidim največjo moč.

Anja Širovnik
Foto: Mali Studio

Kakšna oseba ste, ko niste v službi? V čem najbolj uživate v prostem času?

Moj delovnik traja 24 ur in to čisto zares (smeh). Tudi ko se poskušam za kratek čas odklopit, v mojem primeru to žal ni mogoče. Glava dela vedno. Prav tako so moji sledilci in potencialne stranke zelo tesno povezani z mojim osebnim življenjem. Seveda nekatere stvari morajo ostati privatne, ampak velik del svojega življenja delim s svojimi sledilci.

Če se osredotočim na aktivnosti, ki jih rada počnem, so to druženje s prijatelji ob dobri hrani in pijači, rada sem tudi športno aktivna in trenutno mi najbolj odgovarja vadba v fitnesu. Zelo rada poslušam dobro glasbo in posledično obožujem dobre zabave in festivale. Rada preživljam čas s svojim kužkom in obožujem naravo. Rekla bi, da sem oseba, ki res rada uživa življenje na polno in je rada obkrožena z meni najljubšimi ljudmi.

Imate kakšen osebni ritual, brez katerega ne začnete dneva?

Kava in zajtrk. Brez tega, skoraj nikoli ne začnem svojega dneva.

Anja Širovnik
Foto: Mali Studio

Kaj je vaša gonilna sila? Kaj vas motivira skozi vse vzpone in padce?

Mislim da ravno ta občutek zadovoljstva, ko veš, da si nekaj naredil tako, kot si si zadal. Se pravi ta občutek, ko vidiš rezultate svojega truda.

Z uporabo vsakega izdelka Ansy Cosmetics želite, da se ženska počuti “sijoča, samozavestna, ljubljena”. Kako te vrednote usmerjajo vaše poslovne odločitve?

Naši izdelki niso primerni prekrivanju, ampak poudarjanju naravne lepote. Ko ženska uporablja naše izdelke, želimo, da začuti več kot le estetski učinek, ampak da začuti tudi ljubezen do sebe in kako lepa je. Vse poslovne odločitve sprejemamo z mislijo, da izbiramo kakovostne, nežne in naravne sestavine ter da komuniciramo z našo skupnostjo in jih vključujemo v sam proces.

izdelki znamke Ansy Cosmetics
Foto: Mali Studio

Zadovoljne stranke so vam dale zagon za nadaljnji razvoj podjetja. Kako merite ta uspeh?

Uspeh niso samo številke, ampak predvsem občutki, ki jih dobimo od zadovoljnih strank. Največ šteje, da smo zgradili odnos zaupanja, to je za nas pravi uspeh.

Kateri koraki so še pred vami glede razširitve portfelja produktov? Kdaj lahko pričakujemo nov izdelek?

Načrtov za prihodnost imamo ogromno. Idej in želj res nikoli ne zmanjka. Ampak se zavedamo, da nič ne nastane čez noč, še posebej če želimo ostati zvesti naši viziji in delati kakovostno. Zato napredujemo premišljeno, korak za korakom. Zagotovo ostajamo v svetu lepote, kjer vidimo še veliko prostora za rast. Lahko pa razkrijem, da nov izdelek prihaja že to jesen. In res komaj čakam, da ga delimo z vami.

Anja Širovnik
Foto: Mali Studio

Kako vidite razvoj podjetja Ansy Cosmetics v naslednjih letih – širitve na tuj trg, nove kategorije, distribucija, marketing?

Naš glavni fokus ostaja Slovenija, tukaj je naša skupnost in to bo vedno naš primarni trg. A seveda hkrati razmišljamo tudi o širjenju v tujino. Zavedamo se, da to ne gre čez noč, zato bomo tukaj res previdni. Lepotni svet ponuja ogromno različnih kategorij, zato bomo zagotovo raziskali še kakšne nove poti. Kdo ve, mogoče nas boste v prihodnosti našli tudi v kakšni fizični trgovini. Kar se pa tiče marketinga, lahko povem da imamo za jesen velike načrte. Nikoli ne veste, kje se bomo pojavili (smeh).

Kaj je tisto sporočilo ali občutek, ki ga želite prenesti ženskam skozi svoje izdelke?

Skozi izdelke želim ženskam prenesti občutek, da so lepe točno take, kot so. Da se v svojem telesu lahko počutijo dobro, sprejeto in samozavestno, brez potrebe po pretvarjanju ali primerjanju. Vsaka ženska je lepa na svoj način, in ravno to raznolikost želim poudarjati z znamko.

Ne rabimo slediti popolnim idealom, dovolj je, da sledimo sebi in svojim sanjam.

Avtor
Piše

Julija Jesenovec

Style.Več novic