Znamka Dyson nadaljuje z inovacijami na področju nege las in predstavlja drugo linijo Omega™, ki je zasnovana za krepitev las. Dysonovi inženirji so pri reševanju problema suhih las združili trinajst let strokovnega znanja s področja kmetijstva in dvanajst let raziskav na področju znanosti o laseh.
Linijo sestavlja edinstvena mešanica sedmih olj, bogatih z omega maščobami, vključno s sončničnim oljem, pridelanim na Dysonovih lastnih kmetijah v Lincolnshiru v Združenem kraljestvu. Zaenkrat v liniji najdete dva izdelka.

Vlažilno olje Hydration Hair Oil brez silikonov krepi, gladi in neguje suhe in krhke lase. Aktiviran biotehnološko fermentiran oljni kompleks zagotavlja hranjenje, ne da bi obtežil lase. Olje je obogateno z antioksidanti in skrbno izbranimi sestavinami za zaščito pred toplotnimi in mehanskimi poškodbami. Lasje so po nanosu olja sijoči in gladki.
Drugi izdelek v liniji pa je negovalni sprej, balzam, ki se ne izpira Leave-in conditioning spray. Večnamenski izdelek ima kar 8 funkcij in sicer lase neguje, razpleta, gladi, zmanjšuje nakodranost, ščiti pred vročino in UV-poškodbami, zmanjšuje lomljenje in vlaži.
Obogaten z antioksidanti in skrbno izbranimi sestavinami za zaščito pred UV-žarki in toplotnimi poškodbami, ter pantenolom za krepitev las.
Glavna zvezda obeh izdelkov je sicer mešanica Dyson Oli7™, ki poleg sončničnega olja vsebuje še šest drugih rastlinskih olj: olje makadamije, oljčno olje, abesinsko olje, koruzno olje, avokadovo olje in sezamovo olje.
Ko se združita lepota in kmetijstvo
Pri znamki, ki je lepotni svet navdušila s pripomočki za oblikovanje las, so združili dva popolnoma različna svetova, kmetijstvo in lepoto. Podjetje je v dvanajstih letih raziskav odkrilo načine, s katerimi lahko njihova tehnologija (npr. motor, grelec in tehnoogija pretoka zraka) korenito izboljša zdravje las.
“Medtem smo na povsem drugem področju več kot desetletje eksperimentirali in vlagali v precizno kmetijstvo. Osredotočili smo se na pridelavo najboljših, najokusnejših in najbolj hranljivih pridelkov, ki jih pridelujemo trajnostno in učinkovito, hkrati pa varujemo okolje in spodbujamo biotsko raznovrstnost,” pravi Sir James Dyson, ustanovitelj podjetij Dyson in Dyson Farming.
Dodaja, da je to njegova strast in da je linija nastala iz radovednosti. Zanimalo ga je, kako bi lahko kmetije prispevale k razvoju kozmetičnih izdelkov s sestavinami, ki pomagajo pri zdravju las. Ta dva izdelka sta namreč tudi prva, ki vsebujeta sestavine z lastnih Dysonovih kmetij.

Od kmetije do čudežne formulacije
Če ste ime Dyson povezovali le z lepoto, boste nad temi informacijami presenečeni. Podjetje Dyson Farming je največje britansko kmetijsko podjetje s 36.000 hektarji obdelovalnih površin, kar je približno toliko kot 20.000 nogometnih igrišč.
Prav tako je eden izmed petih največjimi pridelovalci pšeničnih zrn, pivovarskega ječmena, oljnih semen in krompirja v Veliki Britaniji ter sončnic za izdelke Dyson Omega™.
Zakaj ravno sončnice? Sončnično olje je bogato z esencialnimi maščobnimi kislinami, zlasti omega 6 in 9, ki pomagajo pri globokem vlaženju las, glajenju povrhnjice in zmanjševanju nakodranosti. Zaradi lahke molekularne strukture se olje hitro vpije v lasišče, ne da bi se na njem nabiralo. Za odkrijte najboljše formule, so testirali več kot 60 vrst sončnic.
Oba izdelka sta že na voljo na njihovi uradni spletni strani, a žal v Slovenijo zaenkrat ne dostavljajo. Kdaj (in če sploh) bosta na voljo pri nas, pa še ni znano.
