Poigravanje z oblikami in nekonvencionalnostjo je za ukrajinski oblikovalski (in zasebni) par zanimiv izziv, ki se ga lotevata od nastanka znamke KSENIASCHNAIDER leta 2011 dalje.
Z inovativnimi preobrati, pristopom k recikliranju, preoblikovanjem in predelavo kljubujeta normam klasične izdelave jeansa in drugih modnih kosov.
Veliko medijske pozornost in obenem navdušenja med modnimi vplivneži sta prejela s kolekcijo devetnajstih kosov, ki sta jo poimenovala THINK INSIDE THE BOX in se tako poigrala z enim klasičnih rekov ko govorimo o kreativnosti. Pri tem sta okvirje prenesla v resničnost in ustvarila kvadratne in kubične silhuete, ki se spogledujejo s pikselirano estetiko.

Običajno se moda prilagaja tem omejitvam v virtualnih prostorih. Digitalni videz sta oživila in ustvarila jeans hlač škatlaste oblike. Namesto, da bi se v pasu prilegale naravnim krvinam telesa, so linija hlače geometrijske in ustvarjajo iluzijo, da so “digitalno nalepljene”.
Skrivnost škatlastih jeans hlač je dvojni pas, eden funkcionalen in skrit, drugi okrasen in XXL. Hlače v kolekciji, ki se je začela kot absurdni eksperiment, dopolnjujejo še jakne, majice in pokrivala.
Vsak kos iz te omejene kolekcije je posamično izdelan in dobavljiv tako zgolj po naročilu. Temu primerne so tudi cene, saj boste za te nenavadne jeans hlače odšteli 675 evrov.
Trajnost na prvem mestu
DNK znamke zakoncev Schnaider zaznamuje trajnost in skrb za okolje, kreativnost pa izražata tudi s ponovno uporabo lastnih odpadnih materialov. V eni sezoni predelajo okoli 200 kilogramov tekstilnih odpadkov in 100 kilogramov vintage športnih oblačil.
“Naše delo je mešanica umetnosti in odgovornosti. Vsak kos, ki ga ustvarimo, je dokaz možnosti trajnostne mode,” pravi Anton Schnaider.



Znamka je leta 2021 od organizacije PETA Deutchland prejela nagrado za “najboljši jeans stil” za model Reworked Diagonal Patchwork Wide Jeans. Ksenia je bila leta 2019 nominirana tudi za nagrado The Next Green Talent revije Vogue Italia.
Zavidljiv uspeh je znamka dosegla leta 2022, ko jo je konglomerat Kering povabil k udeležbi na posebni razstavi Pitti Uomo, ki se osredotoča na prihajajočo generacijo trajnostnih blagovnih znamk.
