Namesto tradicionalne modne revije je kreativni direktor Glenn Martens predstavil koncept lova na jajca, s katerim je znamka Diesel na ulice Milana postavila svojo novo kolekcijo za pomlad in poletje 2026. Dogodek je bil zasnovan kot urbana igra, ki je celotno mesto za en večer spremenila v oder mode.
Modeli so se pojavili v prozornih kapsulah, ki so spominjale na velikanska jajca. Skupno je bilo po Milanu razporejenih 55 moških in ženskih videzov na kar 18 različnih lokacijah. Kapsule so bile postavljene v bare, na trge, v cerkve in celo v klube ter so obiskovalcem ponudile edinstveno priložnost, da kolekcijo odkrijejo sami.

Vsak, ki se je predhodno prijavil na Dieslovi spletni strani, je prejel dostop do interaktivnega zemljevida, s katerim se je lahko podal na iskanje. Na ta način je Diesel razbil tradicionalne meje modne industrije in simbolično “dal prvo vrsto” mestu in njegovim prebivalcem.
Dogodek ni bil zgolj vizualni spektakel, temveč tudi tekmovanje. Udeleženci so morali poiskati kapsule in zbrati vse predstavljene videze. Prvih pet, ki jim je to uspelo, je osvojilo ekskluzivne nagrade, med drugim kose po meri iz kolekcije za pomlad in poletje 2026.
Med nagradami so bili tudi denim kompleti od glave do pet ter ikonična torbica 1DR-Dome, poleg tega pa so podelili še dodatne modne dodatke in oblačila, kar je omogočilo širši krog nagrajencev.
Vzporedno z iskanjem je na osrednjem prizorišču, Piazza Beccaria, potekal spremljevalni program z glasbo in družabnim dogajanjem, ki je dodal festivalski pridih. Mesto je bilo tako preplavljen z energijo dogodka, v katerem so se moda, interaktivnost in urbana kultura povezale v enotno izkušnjo.

Denim kot temelj kolekcije
Sama kolekcija SS26 je ostala zvesta identiteti znamke Diesel. V ospredju je bil denim, ki je bil obdelan z različnimi tehnikami, od lasersko rezanih materialov do recikliranih tkanin, pri čemer so se trdnejše in mehkejše teksture prepletale v celovite modne kombinacije.
Kolekcija je bila brez stroge delitve med moškimi in ženskimi silhuetami in je izžarevala robustno, urbano estetiko, ki jo je Martens v zadnjih sezonah močno utrdil kot značilnost znamke.
Dieslov lov na jajca je tako pokazal, da lahko modna revija preseže okvirje tradicionalne predstave. S tem, ko je bil dogodek dostopen širši javnosti in je vključeval interaktivne elemente ter ponujal nagrade, je znamka ustvarila dogodek, ki je bil hkrati inkluziven in odmeven.
S tem je znamka Diesel potrdila svojo vlogo inovatorja, ki modo ne zapira v elitne dvorane, temveč jo prinaša v središče mestnega življenja.
