Answear nadaljuje svoje modno pripoved z najnovejšo kampanjo jesen/zima 2025. Kampanjo zaznamujta dva poetična oglasa, ki se osredotočena na ples in igro besed, raziskujeta dvojnost oblačil in raznolikost medosebnih odnosov – od intime hotelske sobe do svobode urbanega življenja.

OBLAČILA KOT JUNAKI ODNOSOV
Kampanja jesen/zima 2025 predstavlja oblačila v povsem novi luči – ne le kot uporabne predmete, temveč kot sprožilce čustev in odnosov.
V prvem oglasu, postavljenem v hotelu, postaneta bela srajca Paul Smith in čipkasta obleka Twinset protagonista plesne zgodbe o intimnosti. Geslo “Ni je treba obleči. Raje jo sleci” vnaša provokativno igro z dvojnimi pomeni garderobe.
Drugi oglas gledalce popelje v park, kjer se volnen plašč Patrizia Pepe brezhibno zlije z dinamično koreografijo dveh plesalcev ter nehote postane tretji protagonist zgodbe. Geslo »Ne potrebuješ ga, da te ogreje. Potrebuješ ga, da začutiš toplino« poudarja, kako oblačila presegajo svojo osnovno funkcijo in postajajo nosilci čustev in spominov.
“Naša oblačila dobivajo nove dimenzije glede na kontekst,” pravi Marta Sawicka, direktorica marketinga pri Answear.com. “Ideja Odeni življenje v dragocenosti se uresničuje na več ravneh – od raznolikosti odnosov, preko dvojnosti samih oblačil, do igre z besedami v naših sloganih.”

MEDNARODNA KREATIVNA EKIPA
Oglase je režiral Adi Halfin, koreografijo pa ustvarila Emilie Leriche. V kampanji nastopajo Mathilde Lin, znana po glavni vlogi v videospotu Harryja Stylesa “As It Was“. V hotelskem oglasu se ji je pridružil David Lagerqvist.
V oglasu, postaljenem v parku srečamo Meroza Melchorja in Angele Villanueva Jara, finalistko 10. sezone oddaje »You Can Dance«. Za stajling je poskrbel Łukasz Witek iz Answear.com, za medijski zakup agencija Starcom, za produkcijo pa Shootme.
Kampanja AW25 “Odeni življenje v dragocenosti” potrjuje položaj platforme Answear, ki presega tradicionalno spletno trgovino in ustvarja pripoved o modi kot jeziku čustev in medosebnih odnosov.
Komunikacija kampanje se je začela 22. septembra 2025 na vseh 12 evropskih trgih, kjer blagovna znamka deluje.
