Bottega je že desetletja sinonim za obrtniško popolnost, a Louise Trotter je s kolekcijo pomlad/poletje 2026 dokazala, da se lahko tradicija in sodobnost ne le dopolnjujeta, temveč skupaj ustvarita nekaj povsem novega.
Njena vizija je glasna, drzna in premišljena do potankosti: gradi na temeljih, a z dodanim občutkom lahkotnosti, ki se zdi povsem v skladu s sodobnim načinom življenja.



Intrecciato kot rdeča nit kolekcije
Prepoznavni preplet usnja – Intrecciato – ostaja srce Bottege Venete, a Louise Trotter mu je vdihnila novo življenje. Namesto da bi ga omejila na torbe in dodatke, kot je bilo pogosto v preteklosti, ga je vključila v samo strukturo oblačil.


Pojavljal se je na suknjičih, pleteninah in celo kot subtilna plast na oblekah, kjer ni bil zgolj dekoracija, ampak skoraj arhitekturni element, ki gradi bistveni del oblačila.

Na ta način je Intrecciato postal vez med preteklostjo in prihodnostjo ter znak spoštovanja do tradicije, hkrati pa dokaz, da lahko dediščina postane osnova za inovacijo. V tej reinterpretaciji se kaže njena sposobnost, da tradicijo prevede v sodobno govorico.


Dialog med materiali
Eden najbolj prepričljivih elementov kolekcije je bil kontrast materialov. Trotterjeva se je poigravala s krhkostjo lahkotnih tkanin, ki so padale ob telesu, in robustnostjo usnja, ki je silhueti dajalo moč.

Resice na krilih so dodale občutek gibanja, plašči pa so združevali strogo krojenje z nepričakovano mehkobo. Pletenine so bile obdelane tako, da so delovale skoraj, kot bi jih naredil kipar, s teksturami, ki so lovile svetlobo in poudarjale obliko telesa.


Z njeno osupljivo vizijo je nastal videz, ki je združeval razkošje in sproščenost, kar je ena od ključnih značilnosti sodobne Bottege. Kolekcija je delovala kot dialog: med ostrim in mehkim, med moškim in ženskim, med trdnim in gibljivim.

Silhuete z značajem
Namesto da bi lovila trenutne trende, se je Trotterjeva osredotočila na oblikovanje, ki izžareva osebnost. Obleke so bile krojene tako, da so sledile telesu, a nikoli pretesno; krila z resicami so se ob gibanju razprla kot valovi; plašči so imeli jasne linije, a brez rigidnosti.

V ospredju ni bila dekoracija, temveč občutek, ki ga oblačilo pusti na telesu in v gibanju. Pomembno vlogo so imele tudi torbe. Med njimi prenovljena torbica Lauren, ki je s svojo novo podobo pokazala, da Bottega ne gradi le na oblačilih, ampak tudi na dodatkih, ki so enako kultni kot njihova moda.


Nova ustvarjalna energija in slovenski pečat
Čeprav je Bottega Veneta znana po tem, da se razvija postopno in ne išče radikalnih sprememb, je Trotterjeva že v prvo kolekcijo vtisnila svoj podpis. Njena vizija je prežeta z ženskostjo, ki ni sentimentalna, temveč odločna in sodobna.


Kolekcija je hkrati poklon preteklosti in obljuba prihodnosti. Čisti dokaz, da luksuz lahko ostane diskreten, a vseeno izrazit.

Posebno noto pa je tej modni reviji dodalo tudi sodelovanje dveh slovenskih oblikovalcev: Peter Movrin je sodeloval v vlogi senior svetovalca za Louise Trotter, medtem ko je Neža Simčič kot članica oblikovalske ekipe prispevala k razvoju segmenta small leather accessories.


Njuna prisotnost se je tako odražala v premišljenih detajlih in sodobnem pristopu k dodatkom, kar kolekciji daje dodatno globino. S tem se Bottega odpira novim ustvarjalnim glasovom in potrjuje, da je prihodnost mode zapisana v sodelovanju, dialogu in širšem kulturnem kontekstu.

