Lepota se namreč pogosto meri skozi prizmo filtrov, kotov svetlobe in retuširanih fotografij, redkeje pa v zgodbah, ki stojijo za obrazom. NIVEA, ena najbolj prepoznavnih znamk v negi kože, se je odločila, da bo to spremenila.
Svojo novo kampanjo za nov, revolucionarni produkt, je zgradila okoli ženske, ki je znana po tem, da izstopa iz okvirjev ter je tudi sama revolucionarka na področju umetnosti in glasbe.
Senidah, glasbenica, ki že dolgo uteleša svobodo in drznost, je postala ambasadorka novega seruma NIVEA Cellular Epigenetics. Nastalo je sodelovanje, ki presega zgolj lepotno kampanjo. Obema stranema je namreč uspelo nekaj, kar je v današnjem svetu redko: razumeti lepoto na drugačen način.
Nova znanstvena revolucija v negi kože
Serum NIVEA Cellular Epigenetics je rezultat 15-letnih raziskav, ki so temeljile na epigenetiki. To je znanost, ki proučuje, kako življenjski slog in okolje vplivata na delovanje naših celic.
NIVEA je na podlagi teh spoznanj razvila edinstveno formulo z aktivno sestavino EPICELLINE®, ki spodbuja regeneracijo kože in pomaga obrniti proces biološkega staranja.
Serum deluje znotraj celic, kjer krepi njihovo naravno obnovo. Z dodanimi tremi vrstami hialuronske kisline, ki se intenzivno bojujejo proti staranju, serum koži vrača elastičnost in sijaj, brez občutka teže in preobremenjenosti.

Rezultati raziskav so pokazali osupljive učinke:
- 98 % vprašanih potrjuje učinek pomlajene kože
- 88 % je opazilo bolj sijočo kožo že po prvem nanosu
- 93 % je poročalo o polnejšem videzu kože v prvih sedmih dneh
- 100 % uporabnic pa je že po štirih tednih opazilo mlajši videz kože
- 20 % zmanjšanja gub
- Močnejša in odpornejša koža v boju proti zunanjim dejavnikom staranja
Senidah kot simbol moči in pristnosti
Ko je NIVEA iskala obraz, ki bi poosebljal razumevanje lepote, je bila izbira zelo enostavna. Senidah namreč že dolgo velja za umetnico, ki prisega okvirje – tako v glasbi kot tudi v svojem izrazu.
S svojo iskrenostjo, neodvisnostjo in samosvojim slogom uteleša idejo, da lepota ni v popolnosti, ampak v resničnosti.
”Pogosto preizkušam različne izdelke za nego kože in hitro prepoznam kakovost. Nega kože je zame pomembna, še posebej v hitrem tempu življenja, ko sem pogosto na poti in razpeta med številnimi obveznostmi, zato si vedno poskušam vzeti čas za sprostitev in nego svoje kože. Navdušena sem, da sem postala glavna ambasadorka globalne blagovne znamke, ki nenehno uvaja inovacije in prav takšen je njihov najnovejši serum Cellular Epigenetics, ki je rezultat napredne znanosti. Z njim sem našla način, kako zavrteti čas nazaj,” pravi Senidah.

Lepota, ki se začne znotraj
Partnerstvo med NIVEA in Senidah poudarja skupno sporočilo, ki se glasi, da lepota ni standard, temveč občutek. Gre za poziv, da se mora vsakdo zavedati svoje moči in skrbi zase, ne zato, da bi zstrezak drugim, ampak zato, da bi se dobro počutil v svoji koži.
Pošiljata pobudo, vsem, ki si želijo zavrteti čas nazaj: bodite to, kar ste, ter poskrbite zase in za svojo kožo. Čeprav potovanje v preteklost zveni nemogoče, lahko zdaj vaša koža s serumom
