Na pariškem tednu mode je Chanel predstavil kolekcijo za pomlad in poletje 2026 ter s tem odprl novo poglavje v zgodovini modne hiše. Revija v Grand Palaisu je bila namreč prva pod vodstvom novega kreativnega direktorja Matthieua Blazyja, ki je nasledil Virginie Viard.
Po bolj zadržanih sezonah je Blazy na Chanelovo pisto prinesel več energije, svežine in drznosti, hkrati pa ohranil klasično eleganco, ki jo vsi povezujejo z ikonično znamko.

Modna pripoved v treh dejanjih
Matthieu Blazy je revijo zasnoval kot pripoved v treh delih, in sicer Un Paradoxe, Le Jour in L’Universel, vsako izmed njih pa je raziskovalo plat Chanelove identitete.
V prvem delu se je oblikovalec vrnil h koreninam znamke in moškemu krojenju. To je bil poklon Gabrielle Chanel in njenemu razmerju z Boyem Capelom, ki je pomembno vplival na njen slog. Blazy se je vrnil k osnovam krojenja, a jih je interpretiral na nov način.
Suknjiči so imeli ostre robove in so ostali natančno izdelani, tvid pa je bil tokrat trši, skoraj britanski po strukturi, a z jasnim pariškim značajem. V teh videzih se je prepoznal “paradoks” kolekcije: močno in ženstveno ter strogo in mehko hkrati.


Drugi del, Le Jour, je prikazoval Chanel v vsakdanjem življenju. Oblačila so delovala živa, kot kosi, ki jih nosimo, hranimo in z njimi odraščamo. Legendarna torbica 2.55 se je pojavila v mehkejši, rahlo zmečkani različici, njena bordo podloga pa je bila ob tem vidna.
Cvetovi kamelij, še en simbol hiše, niso bili popolni in natančni, temveč so bili rahlo zmečkani in prišiti na svilene pletene kostime, ki združujejo nežnost in nepopolnost. Barvna paleta je prehajala od črne, bele in rdeče do karamelne, sive in svetlo modre, medtem ko so grafični potiski in abstraktni cvetlični motivi v kolekcijo vnesli umetniški občutek.


V zadnjem delu, L’Universel, je Blazy pogled usmeril v prihodnost Chanelove mode. Tvid je dobil nove dimenzije z različnimi tkaninami in skritimi potiski v podlogah, opazili pa smo tudi prosojne materiale v suknjičih in natančno plastenje tkanin.
Modni dodatki so ohranili prepoznavne Chanelove elemente, in sicer bisere, verige in dvobarvne čevlje, a z večjim poudarkom na udobju in vsakodnevni uporabi.


Topel sprejem in jasna vizija
Revija je bila med kritiki in občinstvom odlično sprejeta. Blazy je s to modno revijo dokazal, da zna spoštovati Chanelovo dediščino, hkrati pa jo premišljeno posodobiti.
Njegov pristop je bil preudaren in ravno prav drugačen, s čimer je pokazal, da zna Chanel stopiti v korak s časom, ne da bi pri tem izgubil svojo identiteto.

