S tem je Ljubljana postala nova strateška točka na zemljevidu podjetja, ki v modnem svetu slovi po svoji nordijski natančnosti, trajnostni naravnanosti in čutu za lokalne skupnosti.
V podjetju poudarjajo, da jih od drugih globalnih modnih hiš razlikuje predvsem pristnost v odnosu do trgov, na katerih delujejo, in bližina ljudem, za katere ustvarjajo. Nova lokacija v ljubljanskem BTC Cityju, v sodobni stavbi DCB Montana, bo od zdaj naprej dom novemu modnemu igralcu na slovenskem tržišču.

Ljubljana kot most med severom in jugom
Na slovesni otvoritvi sta o pomenu nove lokacije spregovorila Alexander Helmut Korošec, regionalni direktor BESTSELLER Region East, in Miran Agnič, komercialni manager za BESTSELLER Region South East Europe.
Korošec, ki ima slovenske korenine, je izpostavil, da nova pisarna ni le strateška poteza, ampak simbol povezovanja: “V Ljubljani gradimo več kot regionalni sedež – gradimo most med severno in jugovzhodno Evropo. Želimo ostati blizu ljudem in kulturi vsakega trga.”

Njegove besede so lepo dopolnile misli Mirana Agniča, ki je poudaril pomen ekipe in lokalnega pristopa: “BESTSELLER je podjetje, ki temelji na ljudeh. Zavedamo se, da poslovni rezultati prihajajo iz zaupanja, sodelovanja in razumevanja. Ljubljana je idealna lokacija za nadaljnjo rast, saj tukaj povezujemo izkušnje, energijo in priložnosti regije, ki ima izjemen potencial. Prav tako si želimo, da se zaposleni v delovnih prostorih dobro počutijo.”
Prostori novega sedeža so zato zasnovani tako, da združujejo sodobno arhitekturo in občutek domačnosti. Svetle linije, naravni materiali in odprti prostori odražajo filozofijo podjetja – preprostost, preglednost in toplino.

Od družinske zgodbe do globalne modne sile
Podjetje BESTSELLER je leta 1975 ustanovil Troels Holch Povlsen na Danskem. Tisto, kar se je začelo kot družinska zgodba, je danes globalna modna sila, prisotna v več kot 70 državah po svetu. Podjetje zaposluje več kot 25.000 ljudi in ustvarja letni promet v višini približno 4,8 milijarde evrov.

Vseh svojih 20 blagovnih znamk razvijajo samostojno, s čimer ohranjajo popoln nadzor nad kakovostjo, identiteto in trajnostnimi procesi.
Njihov poslovni model združuje lastne prodajalne, e-trgovino in partnerske trgovce. Le v Evropi jih je na primer več kot 3000, skupaj z več kot 20.000 partnerskimi prodajnimi mesti.
Trajnost kot vodilo, ne trend
BESTSELLER se že dolgo ne vidi več le kot modno podjetje, temveč kot trajnostnega inovatorja v industriji. S svojo strategijo FASHION FWD želijo dokazati, da se odgovornost do okolja in uspešen poslovni model ne izključujeta.
Od leta 2018 so neposredne emisije CO₂ zmanjšali za 82 odstotkov, v nove trajnostne tekstilne tehnologije pa so prek investicijskega programa INVEST FWD vložili več kot 25 milijonov evrov.

Njihov program Factory Standards zagotavlja, da vsi dobavitelji spoštujejo stroge okoljske in delovne standarde, sodobni pristop pa vključuje tudi uporabo umetne inteligence pri napovedovanju povpraševanja in obnavljanju zalog (NOOS). Tako podjetje proizvaja samo toliko, kolikor verjame, da bo dejansko prodalo in s tem zmanjšuje odpad.
“Verjamemo v partnerstvo, ne v prisotnost. Ko uspejo naši kupci in skupnosti, uspe tudi BESTSELLER. Želimo biti soudeleženi pri razvoju lokalnega okolja, ne le prisotni v njem,” je za konec še povedal Miran Agnič.

Modni večer z odlično energijo
Otvoritev novega sedeža je minila v znamenju mode, glasbe in druženja. Gostje so se sprehodili skozi showroome znamk, ki jih ustvarja BESTSELLER, in si ogledali modno revijo, ki je pokazala preplet skandinavske minimalistične estetike in inovativnega mišljenja.

Za glasbeno kuliso je poskrbel Paolo Barbato, priznani DJ in producent, ki je s svojimi elektronskimi ritmi poskrbel za energičen zaključek večera. Med povabljenci so bili mediji, poslovni partnerji in predstavniki modne industrije, ki so skupaj obeležili začetek novega poglavja podjetja v regiji.

