Tako diši Bojan Cvjetićanin iz skupine Joker Out

14. oktober 2025

Tako diši Bojan Cvjetićanin iz skupine Joker Out

14. oktober 2025
Foto: Marko Delbello Ocepek
Tako diši Bojan Cvjetićanin iz skupine Joker Out

Tako diši Bojan Cvjetićanin iz skupine Joker Out

14. oktober 2025
Foto: Marko Delbello Ocepek

V toplih zlatih tonih poznojesenskega večera je v ljubljanski Ikoni zadišalo po začimbah, jantarju in nežnem irisu.

Dogodek, ki je združil lepoto, prefinjenost in umetnost vonja, je bil posvečen predstavitvi nove dišave parfumske hiše Goldfield & BanksTales of Amber, reinterpretaciji klasičnega jantarja z moderno eleganco.

Goste je obdajal dišeč, gostoljuben ambient, kjer so se prepletala čustva in estetika. Večer se je  z njihovo pomočjo razvil v dogodek poln vonjev in zgodb, kjer so se gostje lahko prepustili aromam, ki so prebudile spomine in veselje.

Foto: Marko Delbello Ocepek

Jantar, ki diši po toplini

Znamko Goldfield & Banks je leta 2016 v Avstraliji ustanovil Dimitri Weber, njen podpis pa so dišave, navdihnjene z raznolikostjo avstralske pokrajine. Tokrat pa jih je pot zanesla čez ocean.

“Za novo dišavo Tales of Amber smo se nekako premaknili onkraj Avstralije in zdaj potujemo na naš sosednji otok Novo Zelandijo. Želeli smo počastiti čisti novozelandski sivi jantar (ambergris). Vonj dišave je zelo poseben, saj gre za najčistejšo jantarjevo noto. Posebnost tega parfuma je, da mu mehkobo dajejo note irisa, svežino pa dopolnjuje kanček cimeta. Dišavo bi opisala kot zelo karizmatično in elegantno. Zdaj, ko so dnevi nekoliko hladnejši in prihaja zima, me ta dišava spominja na odejo, s katero se pokrijemo, ko nas zebe. Prepričana sem, da je to popoln parfum za zimski čas,” je povedala Brunilda Qushku, ambasadorka znamke Goldfield & Banks.

Foto: Marko Delbello Ocepek

Dišava kot odsev razpoloženja

Solastnica Ikone Jana Kern Jeras je poudarila, da so prav vonji tisti, ki ustvarjajo posebno atmosfero – tako v prostoru kot v ljudeh: “V Ikoni se vedno potrudimo, da je vzdušje sproščeno in se gostje napolnijo z novo energijo. Želimo jim pokazati novosti, kot je naša nova zimska dišava Tales of Amber. Seveda ni vsak vonj za vsak okus, sama imam mogoče raje nekoliko slajše, predvsem v zimskem času, sicer si dnevno dišavo izbiram glede na obveznosti in razpoloženje. Blagovna znamka Goldfield & Banks vedno poskrbi za kakovost, obstojnost in inovativnost, kar nas navdušuje in zato ji že toliko let zaupamo.”

Foto: Goldfield & Banks

Ko vonj postane zgodba

Večer je povezovala igralka Mila Peršin, ki parfume dojema kot izraz osebnosti: “Doma imam celo zbirko parfumov. Najpogosteje uporabljam sveže vonje, ki imajo note lesa, ne maram pa sladkih. Parfume izbiram tudi glede na letni čas, pozimi bolj lesne, medtem ko poleti kakšnega z vonjem irisa. Imam tudi en parfum prav za posebne priložnosti. (Nasmeh.)”

Foto: Marko Delbello Ocepek

Svojo povezavo z dišavami je razkril tudi ambasador Ikone in frontman skupine Joker Out, Bojan Cvjetićanin: “Če se poglobim vase, spoznam, da v pesmih veliko pišem o vonju oseb, čemur nisem posvečal pretirane pozornosti. Ko sem začel redno zahajati v Ikono, sem se vedno bolj srečeval z dišavami in so me tudi navdušile. Prej sem imel doma en parfum, zdaj pa jih imam 45. Moj najljubši vonj … pomirjajo me vonjave, ki bi jih povezal s kadili, na kakšen lahkoten dan pa imam zelo rad vonj citrusov.”

Foto: Goldfield & Banks

Toplina, okus in dotik

Ob spremljavi kulinaričnih mojstrovin chefa Tomaža Bratovža (JB Restaurant) in vin Puklavec Family Wines so gostje spoznavali nove dišavne plasti in raziskovali modne kolekcije, ki jih Ikona ponuja to jesen. Na ogled so bile nove linije znamk Joseph Ribkoff, Elisa Cavaletti, Lufian in Diadora Heritage, ki so večeru dodale pridih italijanske elegance in urbane sproščenosti.

Foto: Marko Delbello Ocepek

Med prvimi so novo dišavo preizkusili številni znani obrazi – med njimi igralka Tjaša Železnik, Femme Fatale 2025 Nina Grilc, voditeljica Suzana Kozel, modna vplivnica Jasna Vale, podjetnica Pika Zrim, modna svetovalka Nika Urbas, smučarski skakalec Domen Prevc in vplivnica Katka Bogataj.

Foto: Marko Delbello Ocepek

Kako dišijo znani Slovenci?

“Dišava je zelo temperamentna, namenjena osebi, ki je malo bolj ‘oštra’ od mene. Vsakodnevno se ne vidim v takšni vlogi, bi jo pa dal nase za bolj resen sestanek ali kakšen dober koktajl večer, ker ima po mojem mnenju podtone resnosti, zadimljenosti. Je zelo močan in zapomnljiv vonj, ki zahteva posebne priložnosti,” je povedal Bojan Cvjetićanin.

Foto: Marko Delbello Ocepek

Jasna Vale je razkrila, da je prava zbirateljica parfumov: “Poznam ženske, ki uporabljajo vedno isti parfum in postane na nek način njihov zaščitni znak, kar se mi zdi zelo lepo in me vedno spomni na tisto osebo. Kar je v nasprotju z mano, saj rada preizkušam nove vonje. Ne bi mogla celo življenje nosila istega parfuma. Zdi se mi, da ženski osebnosti da piko na i. Če si karakterno močna oseba, lahko to izraziš s parfumom. Cvetlične vonje pa izberejo bolj nežne osebnosti. Vonj je takšna specifična stvar, zaradi katere se tudi partner zaljubi vate. Če mu dišiš, je to prva stvar, ki lahko ljubezen popelje naprej.”

Foto: Marko Delbello Ocepek

Tudi igralka Tjaša Železnik je priznala, da ima parfum zanjo poseben pomen: “Parfum je zame izjemno pomemben. Če ga pozabim, se mi zdi, kot da mi nekaj manjka, a to se zgodi zelo redko. Ko sva s sestro v kakšni trgovini s parfumi, obujava spomine in mi reče: ‘Lej, tega še vedno imajo, ki si ga imela takrat.’ Spomnim se parfuma Tresor, znamke Lancôme, za katerega je reklamo posnela Isabella Rossellini, ali pa Calvin Klein Eternity. Vsi ti vonji me popeljejo v obdobje, ko sem začela kupovati revije in se malo zavedati, kaj mi pomeni osebni stil in kaj imam rada. V zadnjih desetih letih mi je bil zelo všeč tudi parfum Stelle McCartney, ki bi ga mogoče danes spet nosila, a žal se ga ne da več kupiti.”

Foto: Marko Delbello Ocepek

Za Nino Grilc pa je parfum del vsakdana: “Ne grem iz hiše brez parfuma, no, mogoče na trening. (Nasmeh) Danes ga za ta dogodek izjemoma nisem uporabila, ker sem želela v Ikoni preizkusiti nekaj novega. Sem velika ljubiteljica znamke Chanel. Doma imam tri različne parfume omenjene znamke, in sicer en vonj je primernejši za zvečer, drugi za čez dan, tretji pa za takrat, ko si želim malo zamenjati vonj. Sama za kakšno stvar včasih raje malo počakam, da si lahko privoščim nekaj, kar je zares dobre kakovosti.”

Foto: Marko Delbello Ocepek

Avtor
Piše

Julija Jesenovec

Style.Več novic