Obožujem opazovanje smučarjev in še bolj smučark. Ne le kako vijugajo po pobeljenih pobožjih in sneg, v katerem se rišejo njihove sledi, temveč tudi oblačila, v katera so odeti. Časi (zgolj) pisanih in kričečih smučarskih oblačil s poudarkom na športni estetiki so mimo.
Na srečo obstajajo znamke, ki so smučarsko modo nadgradile in ji podarile eleganco in prefinjenost. Znamka Oysho predstavlja kolekcijo Oysho Lodge, ki združuje funkcionalnost, gibanje in prefinjen dizajn.
Kolekcija je bila ustvarjena za ženske, ki iščejo maksimalno udobje, svobodo gibanja in toplotno zaščito na snegu in so obenem videti kot bi stopile naravnost z modne piste.
V slogu najboljših
Pri znamki Oysho je kakovost poleg dizajna na prvem mestu. Jakne in kombinezoni so izdelani iz elastičnega materiala, ki je odporen na veter in vodoodporen (10.000 mm). Vključujejo odstranljivo kapuco in krzno, notranjo zaščito pred snegom, žep za smučarsko vozovnico na rokavu, elastične notranje manšete in nepremočljive zadrge.
Da vas na smučišču ne bo zeblo, so pri španski znamki poskrbeli z visoko stopnjo izolacije. Jakne so polnjene z italijanskim perjem Minardi Piume, ali Merino volno (50 %).

Za najzahtevnejše smučarske pogoje pa imajo določeni modeli jaken še višjo stopnjo vodoodpornosti (20.000 mm) in materiala Primaloft® Gold, ki nudi maksimalno zaščito.
V novi kolekciji so nas navdušile smučarske hlače dveh različnih krojev in model v polni dolžini, ki je prilagojen različnim višinam. Vsi, ki obožujete retro stil, boste navdušeni nad linijo kombinezonov, še posebej svetlo modrega z vzorčastim zgornjim delom.

Modno vijuganje
Kolekcijo zaznamujejo umirjene barve. Paleta obsega od bele, do svetlo modre, bež ter temno zelene barve, vključno z elegantno in klasino črnino.
Nova kampanja je bila posneta v čilskem letovišču Nevados de Chillán, predstavljena pa bo v šestih edicijah. V kampanji so sodelovali trije športniki, ambasadorji znamke Oysho: Nuria Pau, Tamar Van Delen in Blanca Aracil.



