Nike in Jacquemus sta ponovno združila moči in predstavila zimsko Après-Ski kolekcijo, ki premika meje med športom in visoko modo. Kolekcija je tehnično dovršena, hkrati pa igriva, bogata z barvami, materiali in obliko, ki v svojem minimalističnem jeziku ostaja zvesta prepoznavnemu Jacquemusovemu podpisu.
Posebnost letošnje izdaje je poudarek na funkcionalnih kosih, kot je dvoslojna GORE-TEX jakna z odstranljivo notranjo bomber jakno, ter na kombinacijah oblačil, ki so hkrati uporabne v zahtevnih vremenskih razmerah in primerne za sodobno urbano modo. Kolekcijo dopolnjujejo ženski kombinezoni, pletenine, legice, zimski dodatki in izbrana obutev, ki skupaj tvorijo celovito après-ski zgodbo.

Slovenci v svetovni kampanji
Osrednjo vlogo v novi kampanji ima angleški model Bibi Breslin, v njej pa lahko opazimo tudi številne slovenske obraze. Med njimi je tudi slovenska igralka in novinarka Meta Černe, ki je v kampanji igrala eno izmed treh deklet na gondoli, ki posnemajo glavni lik.
Opisala nam je, kako je potekal kasting in priprave na snemanje: “Kasting je potekal tako, kot ponavadi potekajo vsi. Ni bilo specifičnih nalog, zaželeno pa je bilo znanje smučanja. Mislim pa, da so predvsem iskali določene obrazne poteze, saj smo tri dekleta igrale ženske, ki posnemajo glavno igralko.”
Da bi bile kar se da podobne glavni igralki, so jim nadeli lasulje, ki so jih natančno uredili: “Skoraj 1 uro je trajal samo makeup oziroma pritrjevanje lasulje. To so nalepili z lepilom, da bi izgledala čim bolj naravno,” nam je zaupala Meta.

Dvojnico Bibi Breslin pa je v enem izmed zadnjih kadrov kampanje upodobila tudi manekenka Lenny Salyayeva. Ta se v kadru spusti po zasneženem klancu, zaradi humorne narave prizora pa mora delovati, kot da ne zna smučati. Čeprav je sama dobra smučarka, so ji dali preprosto navodilo: “Spusti se tako, kot da boš vsako sekundo padla. Če padeš, še bolje,” nam je zaupala.

Na ledenik so odšli še pred sončnim vzhodom
Produkcija je ekipo dan pred snemanjem odpeljala na avstrijski ledenik Mölltaler Gletscher, kjer so imeli probo in priprave. Njihov snemalni dan pa se je začel že pred šesto zjutraj, ko je bila ekipa že na gondoli, ki jih je dvignila nad meglo in v prvo jutranjo svetlobo.
“Ko smo se zgodaj zjutraj pripeljali na ledenik, je sonce ravno vzhajalo in nas je obsijalo z zlato svetlobo. Vse okoli nas so bile gore, in bilo je res čudovito,” nam je opisala Meta.

Na snemanju je po njenih informacijah sodelovalo nekje med 30 in 40 članov ekipe, od režiserjev, direktorjev fotografije in stilistov do tistih, ki so skrbeli za scenografijo, rekvizite in celo za to, da je bil slavni “krompirček” v kadru vedno sveže topel.
“Za takšne velike projekte je zelo značilno, da je set ogromen. Vsaka oseba ima natančno določene naloge, da se vse opravi hitro in kakovostno,” je povedala Lenny Salyayeva. “Vzdušje je bilo presenetljivo mirno, glede na to, da se je snemala tako velika kampanja. Morda je bil to čar ledenika,” je dodala.

Snemanje je potekalo vse do poznega popoldneva, približno do pete ure, pri čemer je režija zelo selektivno izbirala posnetke. “Sama sem pri snemanjih navajena več ponovitev. Tukaj pa so režiserji točno vedeli, kaj želijo in kaj jim je všeč. In ko smo dobili želeni posnetek, smo zaključili,” nam je pojasnila Meta.
Ob tem je opozorila še na to, da je na velikih snemanjih prisotnega tudi veliko čakanja. Sama je bila prisotna v dveh kadrih, medtem ko je bilo treba počakati, da so posneli še preostale. “Glavno pravilo na snemanjih je potrpežljivost. Veliko je ljudi, veliko je usklajevanja in zelo pomembno je, da vsi stremijo k temu, da se ustvari prijetno vzdušje. In točno tako je tudi bilo, veliko smo se zabavali, klepetali in videlo se je, da smo vsi vešči snemanja,” je še dodala.
Tudi Lenny je povedala, da je snemanje potekalo gladko, ekipa pa se ji je zdela izjemno prijetna. “Vse je bilo jasno razloženo, energija je bila sproščena, ljudje pa so bili zelo odprti,” je pojasnila.

Kaj pa jima je iz snemanja najbolj ostalo v spominu?
Čeprav je snemanje potekalo gladko in profesionalno, so si Meta in Lenny najbolj zapomnili drobne trenutke, ki so dnevu dali poseben značaj. Meta je priznala, da kakšnih dramatičnih zapletov ni bilo, kar je bilo z njenega vidika prav prijetno: “Ponavadi, ko se kaj zgodi, so to neprijetna presenečenja. Tukaj je vse teklo gladko. Najbolj mi je bilo všeč, da smo imeli potovalni dan, saj sem imela priložnost spoznati veliko zanimivih ljudi,” je povedala.
Lenny pa je izpostavila nepozaben trenutek s samim osrednjim obrazom kampanje, Bibi Breslin: “Bibi je prišla do mene, me nekaj časa gledala in rekla: ‘We look so much alike, it’s kind of scary.’ Obe sva se začeli smejati.”

Od same kolekcije pa sta Meto in Lenny še posebej navdušile tehnično dovršene jakne in smučarska očala, ki združujejo funkcionalnost z Jacquemusovim prepoznavnim stilom. Še posebej sta izpostavili premišljene detajle, kakovost materialov in igrive kombinacije, ki kolekcijo naredijo tako uporabno na smučišču kot tudi modno v urbanem okolju.
Celotno novo Après-Ski kolekcijo si lahko ogledate na uradni spletni strani, spodaj pa si poglejte omenjeno kampanjo, v kateri nastopajo slovenski obrazi.



