H&M je vnovično sodelovanje s pionirko trajnostnega razvoja Stello McCartney napovedal na podelitvi nagrad Fashion Awards v Londonu. Prvič je švedski gigant H&M sodeloval s slavno oblikovalko pred natanko 20 leti.
Na zvezdniški podelitvi, kjer so se družili znani iz sveta mode, tehnologije in glasbe, so razkrili delček prihajajoče kolekcije. Modne kose iz nove kolekcije, ki bo na voljo pomladi prihodnje leto, so nosili Amelia Gray, Anitta, Emily Ratajkowski, Yasmin Wijnaldum, Bel Priestley, Alton Mason in Kiara Nirghin.

Stella je zavezana trajnostni izdelavi oblačil, zato bo tudi kolekcija vključevala certificirane, med njimi reciklirane materiale, ki predstavljajo primer alternativ za konvencionalne tkanine in tekstil.
Kolekcija prav tako slavi Stellin oblikovalski DNK z značilnimi slogi, ikoničnimi silhuetami in hišnimi kodami, ki izhajajo iz poglavij zgodbe njene blagovne znamke.

“Vesela sem, da se po 20 letih od našega prvega sodelovanja ponovno združujem z H&M. Predelava kosov iz mojega arhiva mi je vrnila veliko energije in veselja. To drugo partnerstvo mi daje občutek, da je to priložnost, da pogledamo, kako daleč smo prišli na področju trajnosti, praks brez krutosti in zavestnega
oblikovanja – in da ostajamo iskreni glede tega, kako daleč moramo še priti, skupaj, ” je ob napovedi dejala Stella McCartney.
“Navdušena sem, da se mi je H&M pridružil na tej poti, saj se resnična sprememba zgodi le, če jo spodbujamo od zunaj in od znotraj, in vedno sem verjela v infiltracijo od znotraj, da bi industrijo premaknili naprej,” je še dodala.



V podporo trajnosti
V okviru sodelovanja bodo ustanovili nove odbor Insights Board – pobudo, ki združuje različne glasove in perspektive iz celotne modne industrije, da bi ustvarila prostor za radovednost in poslušanje.
Odbor Insights Board si prizadeva najti nove načine, kako blagovne znamke in industrija kot celota lahko vplivajo na spremembe in jih ustvarjajo, ter nadalje ozaveščajo o dobrem počutju živali in inovativnih rešitvah.



Osrednja vizija Stelle McCartney in H&M-a je prepričanje, da mora trajnost ostati tema, o kateri modna
industrija govori na način, ki spodbuja preglednost, razpravo in, kar je najpomembneje, upanje.
Ann-Sofie Johansson iz podjetja H&M je nad sodelovanjem navdušena: “Stella je prava pionirka. Od samega začetka je pretresla modni svet z oblikami, ki so predstavljale ženskost, ki krši pravila. Ta kolekcija je polna obveznih kosov, ki se poklanjajo tej dediščini. Stellin moralni kompas in neutrudna zavezanost trajnostnim praksam že dolgo navdihujeta vse v H&M, zato je za nas čast, da lahko sodelujemo z njo pri tako ambicioznem projektu.”
Kolekcija Stella McCartney H&M bo na voljo v trgovinah in na hm.com spomladi 2026.



