To so bili najbolj priljubljeni lepotni izdelki leta 2025

24. december 2025

To so bili najbolj priljubljeni lepotni izdelki leta 2025

24. december 2025
Foto: Instagram @keziacook
To so bili najbolj priljubljeni lepotni izdelki leta 2025

To so bili najbolj priljubljeni lepotni izdelki leta 2025

24. december 2025
Foto: Instagram @toryiabts

Preverite, kateri lepotni izdelki so v letošnjem letu narekovali trende in se uveljavili kot nepogrešljiv del vsakodnevne rutine.

Lepotna industrija je v letošnjem letu znova dokazala, da je ena najbolj dinamičnih in najhitreje razvijajočih se panog. Potrošniki danes ne sledijo več zgolj trendom, temveč sprejemajo premišljene in informirane odločitve, ki temeljijo na učinkovitosti, kakovosti in dolgoročni vrednosti izdelkov.

Na podlagi obsežnih prodajnih analiz, podatkov vodilnih trgovcev ter vpogleda v nakupne navade potrošnikov smo zato izoblikovali jasen seznam izdelkov in kategorij, ki so v letu 2025 prevladovale. V nadaljevanju vam predstavljamo zmagovalce.

Lepotni izdelki na umivalniku
Foto: Instagram @emmahoareau

1. Znanstveno podprti serumi za obraz

Serumi so v letu 2025 dokončno utrdili svoj status temeljnega izdelka sodobne nege kože. Gre za visoko koncentrirane formule, ki ciljajo specifične potrebe kože in temeljijo na klinično preverjenih sestavinah ter znanstvenih raziskavah.

Rast prodaje v tej kategoriji jasno kaže, da potrošniki razumejo pomen aktivnih učinkovin, kot so peptidi, vitamini, antioksidanti in sestavine za obnovo kožne bariere.

Zaupanje se je preusmerilo k blagovnim znamkam, ki stavijo na transparentnost, dermatološko podporo in merljive rezultate. Serum tako ni več luksuzni dodatek, temveč nepogrešljiv del vsakodnevne lepotne rutine.

2. Rdečilo kot osrednji element ličenja

Leto 2025 je brez dvoma zaznamovala renesansa rdečila. Izdelek, ki je bil nekoč zgolj dopolnilo, je postal ključni element svežega in sodobnega videza. Poudarek se je premaknil k zdravemu sijaju, naravni barvi polti in individualnemu izrazu.

Posebej priljubljene so postale kremne in tekoče teksture, ki omogočajo enostavno nanašanje, plastenje in večnamensko uporabo. Rdečilo se je uveljavilo kot izdelek, ki združuje estetiko in funkcionalnost ter odraža sodobni pristop k ličenju.

3. Prestižne in nišne dišave

V svetu dišav je leto 2025 pomenilo jasen premik k prestižu, ekskluzivnosti in izraziti identiteti. Potrošniki so vse pogosteje posegali po vrhunskih parfumih, ki niso zgolj prijeten dodatek, temveč osebni podpis.

Rast povprečnih cen dišav in porast zanimanja za nišne parfumske hiše kažeta na željo po unikatnosti in kakovosti. Klasične dišave so ohranile svojo moč, hkrati pa so se v ospredje prebile kompleksne, drznejše kompozicije z izrazitimi orientalskimi in lesnimi notami.

Prestižne dišave
Foto: Instagram @fragrancezusje

4. LED-naprave za nego kože

Tehnologija je v letu 2025 postala sestavni del domače nege kože. LED-maske in sorodne naprave so iz profesionalnih okolij našle pot v vsakodnevne rutine, njihova priljubljenost pa je dosegla izjemne razsežnosti.

Potrošniki vse bolj iščejo rešitve, ki združujejo znanost, dobro počutje in dolgoročne rezultate. LED-naprave so postale simbol sodobnega pristopa k lepoti, ki presega zgolj površinsko nego in se osredotoča na preventivo, regeneracijo in zdravje kože.

5. Preprosto ličenje oči

V kategoriji ličil za oči je leto 2025 zaznamoval jasen premik k enostavnosti. Hitri, učinkoviti izdelki, ki omogočajo urejen videz brez zapletenih tehnik, so zato postali nepogrešljivi.

Kremne teksture, tekoča senčila in mehki svinčniki so odgovor na sodoben življenjski tempo. Potrošniki cenijo izdelke, ki združujejo udobje, eleganco in profesionalen rezultat, brez potrebe po dolgotrajnem nanašanju.

6. Razcvet korejske lepote (K-Beauty)

Korejska lepotna industrija je v letu 2025 doživela izjemen razcvet tudi na zahodnih trgih. Njena filozofija, ki temelji na nežni, večplastni negi in preventivnem pristopu, je nagovorila precej širši krog potrošnikov.

Povečano zanimanje za K-Beauty izdelke odraža željo po inovativnih formulah, premišljenih teksturah in holističnem razumevanju nege kože. Korejske znamke so se uveljavile kot vodilne na področju hidratacije, obnove kožne bariere in dolgoročne nege.

7. Zdravje las kot nova oblika luksuza

Leto 2025 je dokončno potrdilo, da so zdravi lasje nova definicija razkošja. Poseben poudarek je bil na serumih, maskah in izdelkih brez izpiranja, ki obravnavajo lase z enako skrbnostjo kot kožo obraza.

Tako imenovana “skinifikacija” nege las je postala prevladujoč trend, seveda z osredotočenostjo na sestavine, ciljno delovanje in dolgoročne rezultate.

Potrošniki vse bolj razumejo pomen zdravega lasišča in kakovostnih formul, kar se jasno odraža tudi v prodajnih številkah in nakupnih navadah.

Ženska, ki ima navijalke v laseh in pije kavo
Foto: Instagram @melissa_thiebaut

Style.Več novic