“Acqua Di Giò uteleša način razumevanja moškosti, ki je hkrati svoboden, občutljiv in pustolovski. Vse to so značilnosti, ki jih Aaron izraža s svojo prisotnostjo in telesnostjo. To ravnovesje duha in telesa me je prepričalo, da je on prava oseba za predstavljanje dišave. Aaron ima intenzivnost in lepoto, ki sta hkrati samozavedni in simbol današnjega časa,” je dejal modni oblikovalec Giorgio Armani.
Aaron Taylor-Johnson je igralec, katerega talent je večplasten. Njegova afiniteta do njegove umetnosti izžareva od znotraj; v vsaki edinstveni vlogi, ki jo je utelesil, je njegova magnetna prisotnost očarala občinstvo po vsem svetu. Sposobnost igralca, da se neopazno poveže s svojim okoljem in čustvi, pooseblja bistvo sodobne in zavestne moškosti, vizije, ki jo dišava globoko zajema.
“Njegov ustvarjalni genij, njegova brezčasna prefinjenost in brezhiben okus so le nekatere od neštetih odlik gospoda Giorgia Armanija. Počutim se počaščeno, da sem bil izbran za zastopanje njegove ikonične dišave Acqua Di Giò kot njen novi ambasador blagovne znamke. Pravzaprav sem že dolgo oboževalec dišave zaradi njene čistosti in nepopisne svežine. Vedno sem čutil, da ima tisto izmuzljivo kombinacijo moškosti in občutljivosti – skoraj čarobno povezavo z naravo in pomlajevalno močjo morja,” je dodal Aaron.
Britanski igralec z nepozabnimi vlogami
Igralec je z več nepozabnimi nastopi naredil pomemben vtis na občinstvo po vsem svetu. Leta 2009 smo ga videli v filmu Zgodba o Johnu Lennonu, v katerem je upodobil Johna Lennona v njegovih burnih najstniških letih. Njegova osupljiva igra mu je prinesla več nominacij za nagrade, vključno s filmsko nagrado london critics’ circle za mladega britanskega izvajalca leta, nagrado britanskega neodvisnega filma za najboljšega igralca in nagrado empire za najboljšega novinca, ki jo je prejel.
Zaigral je še v filmih Kick-Ass in Kick-Ass 2, Ana Karenina, Godzilla, Maščevalci: Ultronova doba ter King`s man in Nočne ptice. Letos ga bomo videli v prihajajočem akcijskem filmu Kaskader skupaj z Ryanom Goslingom, v Marvelovem filmu, Lovec Kraven in v Nosferatu Roberta Eggersa.
Ikonična dišava, ki pričara večno moč morja
Prvotno predstavljena leta 1996 kot prva morska dišava, Acqua Di Giò še danes pričara večno moč morja in človeško povezanost z naravo. Novi film o kampanji prikazuje Aarona Taylor-Johnsona, karizmatično osebnost, ki pooseblja vizijo dišave občutljive in osvobojene moškosti, kot moškega v popolni harmoniji z naravo in morjem, ki čuti to povezavo z okoljem kot regeneracijo.
V letu 2024 toaletna voda Acqua Di Giò vstopa v novo poglavje z novim ambasadorjem, novo kampanjo in tudi novo stekleničko za ponovno polnjenje.
Dišavo sestavljajo v zgornjih notah pomaranča, jasmin, limeta, bergamotka, neroli, limona, v srcu note rožmarina, ciklame, koriandra in frezije ter v osnovi note lišaja, pačulija, belega mošusa, jasmina in cedre.