Portoriški glasbenik, ki ga danes poznamo kot enega najvplivnejših ustvarjalcev svoje generacije, je po uspehu prejšnjih sodelovanj z znamko športnih oblačil in obutve predstavil novo interpretacijo legendarnega modela Gazelle.
Tokratni model nosi ime Gazelle Indoor “Cabo Rojo” ter združuje portoriško barvitost, sodoben dizajn in globalni vpliv. Zanje boste morali odšteti 122,95 evra. (Če boste dovolj srečni, da jih boste lahko dodali v svojo nakupovalno košarico.)

Portoriška zgodba v barvah
Cabo Rojo se poigrava z odtenki, ki odražajo pokrajine Portorika. Topli zemeljski toni se prepletajo z nežno rožnato, celoto pa dopolnjuje gladko usnje, ki modelu daje prefinjen značaj.
Poseben poudarek predstavljajo prozorni podplati, subtilen, a močan simbol povezanosti z zemljo in kulturnimi koreninami, ki jih Bad Bunny pogosto vključuje v svoje glasbeno ustvarjanje.

Model je del kolekcije Gazelle City Series, ki jo dopolnjujeta še različici El Yunque v živahno zeleni barvi, navdihnjeni z deževnim pragozdom, ter oranžna Santurce, ki nosi energijo znamenite umetniške četrti San Juana.


Kolekcija, ki je navdušila svet
Superge Cabo Rojo so bile premierno predstavljene 26. julija 2025, prijave za nakup pa so se začele že nekaj dni prej prek aplikacije CONFIRMED. Kot je bilo pričakovano, so se razprodale v izjemno kratkem času, kar jim je dalo status enega najbolj iskanih modelov letošnjega poletja.

S tem sodelovanjem adidas Originals tlakuje pot zavedanju, da posebne izdaje obutve presegajo okvir modnih kapsul in imajo potencial, da postanejo pravi kulturni fenomen. Takšni projekti na ta način združujejo oboževalce po vsem svetu ter ustvarjajo trende, ki trajajo dlje od ene sezone.
Bad Bunny kot ustvarjalec trendov
Benito Antonio Martínez Ocasio, širši javnosti znan kot Bad Bunny, se je rodil leta 1994 v portoriškem mestu Vega Baja. V glasbi je postal svetovni fenomen, v modi pa sinonim drznosti in avtentičnega izraza.
Leta 2024 je kot eden izmed gostiteljev Met Gale potrdil svoj status ikone, ki presega glasbene okvire. Njegova sodelovanja z adidasom vedno nosijo zgodbo o identiteti, pripadnosti in kulturnem ponosu.

Bad Bunny je s svojimi prejšnjimi sodelovanji že sprožil globalno modno gibanje. Njegovi baletno navdihnjeni copati Ballerina so navdušili s svojo elegantno silhueto in sprožili izjemen porast zanimanja za minimalistične športne modele.
Prodaja podobnih superg je po svetu narasla za več kot tisoč odstotkov, modni strokovnjaki pa so njegove kreacije uvrstili med najpomembnejše kose sezone.

