fbpx

Ali so ljubitelji mode vse bolj naklonjeni ekstremom?

Moda, Novice, Prva stran, trend, Zanimivosti

Po podatkih modne platforme Lyst so letos najbolj popularne znamke Balenciaga, Gucci in Off-White, ki se ne bojijo drznosti.

Balenciaga in Gucci sta že nekaj časa v samem vrhu najbolj zaželenih znamk med ljubitelji mode, Off-White pod taktirko Virgila Abloha pa je z lanskega 34. mesta letos skočil na kar tretje in izrinil Kanyea Westa ter njegovo znamko Yeezy, ki jo je naredil v sodelovanju z adidasom. Abloh je kreativni direktor, producent in od 2013 tudi modni oblikovalec, mimogede.

Ta razpored na lestvici daje slutiti, da je modni trg oziroma njegovi odjemalci vse bolj naklonjen ekstremnim modnim zamislim, da se je naveličal predvidljivosti in v garderobi išče element drugačnosti, svežine ter presenečenja.

Retro maksimalizem Alessandra Micheleja za Gucci, zamaknjeni proporci in nadvse opazni logotipi Balenciage, ki jo kreativno vodi oblikovalec Demna Gvasalia in street-wear zgodba Virgila Abloha so v tem kontekstu brez primerjave, ker v modo vnašajo povsem drugačen pogled na oblačenje.

Gucci

Da je na četrtem mestu prav tako revolucionarna modna znamka Vetements, le še potrjuje, da so ljudje vse bolj dojemljivi za subverzivne modne ideje s primesjo ulične mode. Od kod ta prehod iz minimalizma v esktremizem? Del odgovora se skriva v imidžu, ki zagotavlja cool videz, pozornost in izpostavljenost v množici. Gre tudi za zelo fotogenične modne kose, ki so odlično videti na družbenih omrežjih, kot sta Instagram in Pinterest.

Resnici na ljubo pa so ti zanimivi, drugačni in do neke mere tudi ekstravagantni modni kosi še naprej rezervirani za fashioniste in obiskovalce tednov mode. Lestvica, ki jo dela Lyst, namreč ne pomeni, da se te znamke najbolj prodajajo, ampak da za temi izdelki po spletu največ poizvedujejo in jih klikajo.

Virgil Abloh za Off-White

Ne glede na prodajne številke pa gre za najbolj zaželene kose in to brez konkurence. Ali so ljubitelji mode in trendov pripravljeni plačati ceno izdelka, še bolj pomembno – ali so dovolj pogumni, da jih tudi sami nosijo – pa je kajpak že drugo vprašanje.

Vetements

Lahko gre torej za kratkotrajen trend, ki se ga bo modna javnost sčasoma naveličala, ali pa bo modni ekstremizem postal novi mainstream. Zanimivo bo tudi videti, katera modna imena bodo sčasoma še podlegla ‘estetiki ekstremnega’.

Ker imamo modo radi in je njen namen tudi, da je drzna in drugačna, ne le funkcionalna, si kajpak želimo čim več avantgardnih kosov oblačil in modnih dodatkov videti tudi na mimoidočih, četudi sami ne zmoremo poguma, da bi jih samozavestno nosili na ulici.

 

Foto: Footwear News, Pause Online, Marie Claire, Style Du Mond, Instagram, High Snobiety


Naročite se na e-novice


Dovoljujem, da mi na zgoraj navedeni naslov pošiljate elektronska sporočila. Politika varstva osebnih podatkov.

Dovoljujem analitiko prikazov in klikov na povezave v prejetih sporočilih.

Sledite nam