Vsi poznamo Hermèsovo ikonično birkinko, ki se je sloves drži predvsem zato, ker jo je izjmeno težko dobiti. Ne le, da je pregrešno draga (cene se začnejo pri 10 tisočakih), ampak se lahko do nje pride le, če ste že zvesti kupec te francoske znamke.
To pomeni, da morate doma imeti že pravi zbirko njihovih izdelkov, med njimi menda čevlje, šale in pasove. Šele po tem lahko začnete razmišljati o nakupu torbice Birkin.
Ni je možno kupiti ne na spletni strani, prav tako ni razstavljena v nobeni fizični Hermèsovi trgovini.
Pravita, da sta žrtvi Hermèsove sheme
Vendar pa ta drag predpogoj ni všeč dvema Američankama, ki sta se odločili zaradi tega vložiti tožbo proti znamki. V njej Hermèsu očitata, da morajo stranke imeti kvalificiran “nakupovalni profil”, da dobijo dostop do slavnih torbic.
V tožbi še navajata, da to krši protimonopolno zakonodajo, saj se nakup birkinke povezuje z nakupom drugih luksuznih predmetov.
“Samo tistim strankam, ki so vredne, bodo birkinko pokazali v zasebni sobi,” sta Američanki še zapisali v tožbi, v kateri sta razložili tudi, da je celotna nakupovalna shema znamke zastavljena tako, da stranke spodbujajo k nakupu več drugih izdelkov, in šele nato imajo priložnost kupiti torbico Birkin.
Američanki v tožbi zahtevata nedoločeno odškodnino, čeprav ni povsem jasno, kako bosta dokazali, da sta bili žrtvi domnevne sheme.