Leta 2022 naj bi prodaja modne linije Ivy Park padla za več kot 50 odstotkov, na približno 40 milijonov dolarjev, glede na dokumente, ki jih je pregledal Wall Street Journal.
To pa zaostaja za Adidasovimi internimi projekcijami za dosego 250 milijonov dolarjev prodaje v tem letu. S tem pomanjkanjem prodaje Ivy Park dejansko izgublja Adidasov denar, medtem ko Beyoncé prejema okoli 20 milijonov dolarjev (okrog 18,6 milijona evrov) letnega nadomestila.
Adidas je komentiral le kreativni vidik poslovnega sodelovanja: “Še naprej nas navdihuje naša skupna vizija in smo ponosni na delo, ki smo ga ustvarili skupaj,” so sporočili iz podjetja. Beyoncéjina pogodba z Adidasom naj bi se iztekla po letu 2023.
Zvezdniška pevka, igralka in modna ikona je leta 2016 s Philipom Greenom, nekdanjim lastnikom Topshopa, prvič predstavila Adidasovo linijo oblačil Ivy Park. Modna linija je znana po tem, da vsako sezono izda ulične čevlje, oblačila in športno opremo.
Nima prvič težav s svojo linijo …
Medtem ko se zdi, da Beyoncéjine svetovne turneje nikoli nimajo težav z razprodajo, Ivy Park ni prva njena linija oblačil, ki ima težave. Njena nekdanja linija oblačil House of Dereon se je končala leta 2012 po težavnem šestletnem obdobju.
Linijo je prvotno začela Tina Knowles, Beyoncéjina mama, ime pa je dobila po Beyoncėjini babici. Blagovna znamka je bila narejena za oboževalce skupine Destiny’s Child in je bila priljubljena med BeeHive (oboževalci Beyoncé), vendar ni bilo dovolj za nadaljevanje – kljub temu, da se je House of Dereon kasneje razširila še v domačo blagovno znamko, imenovano House of Dereon Home.