fbpx

Bi imele postavo kot manekenke Victoria’s Secret?

Izpostavljeno, Lifestyle, slider

Odkrivamo nekaj načinov vadbe, s katerimi svoje zavidljive postave ohranjajo tudi Victorijini angelčki.

Njihova zapeljiva telesa so vsekakor dobra motivacija, da se tudi same lotimo vadbe, ki nam bo izboljšala počutje, končno pa bomo zadovoljne tudi z svojim izgledom.

Odkrivamo nekaj načinov vadbe, s katerimi svoje zavidljive postave ohranjajo tudi Viktorijini angelčki, kot so Candice Swanepoel, Doutzen Kroes, Jourdab Dunn in mnoge druge.

  1. BALLET BEAUTIFUL

Je vadba, ki je sestavljena iz elementov klasičnega baleta in omogoča razvoj dolge in vitke postave, ki je značilna za plesalce. Pomaga predvsem pri izoblikovanju notranjih stegenskih mišic, zadnjega dela nog, zadnjice, mišice rok in zgornjega dela telesa pri tem pa s tako vadbo omogočamo ravnopravšnje izoblikovanje željene postave. Eden najboljših učinkov vadbe je zagotovo idealna drža, ki omogoča, da boste izgledale samozavestno in močno.

54ac02f1a9b2b_-_elle-05-danielle-vs-training-ballet-beautiful

  1. ModelFIT

Drugi način vadbe združuje več različic kot so: pilates, joga, vaje za stabilnost in vaje za vsak dan, ki krepijo našo odpornost. Taka vadba omogoča, da bo naše telo videti prav tako, kot tista telesa na katerih spodnje perilo izgleda neverjetno lepo. Pri taki vadbi ima veliko pomembnost hrana, pravijo, da kar 85%, ostalih 15% pa dosežemo z kardio vajami pri katerih uporabljamo svojo lastno težo. Pomembno je, da pri taki vadbi veliko pijemo in da zadnji obrok pojemo do 20 ure zvečer.

ModelFit_400x2901

  1. BROOKLYN BODY BURN

Je metoda visoko intenzivne vadbe, ki uravnava telesno težo. Vključuje elemente pilatesa v celoti pa jo opravljamo na za to določenih napravah. Vaje se izvajajo počasi za vsak del telesa z hitrimi menjavami, saj med vajami ne sme biti premora. Cilj vadbe je obdržati mišični spomin in motivacijo. Cilj te vadbe je izoblikovanje trdne in močne, vendar vitke noge.

SHOT_003_a_328

  1. BARRE CORE

Vadba je sestavljena iz plesa z dodelano koreografijo, medicink in lahkih uteži, te pa nas pripeljejo do vitkega in izklesanega telesa. Pomembni pri tej vadbi sta dve vaji: kroženje rok in dvigovanje uteži z nogami.

Seveda je pri vseh teh vajah pomembna uravnotežena in zdrava prehrana.

 

Foto: Pinterest


Naročite se na e-novice


Dovoljujem, da mi na zgoraj navedeni naslov pošiljate elektronska sporočila. Politika varstva osebnih podatkov.

Dovoljujem analitiko prikazov in klikov na povezave v prejetih sporočilih.

Sledite nam