V devetdesetih je bil Seattle eno najzanimivejših mest za vse tiste, ki so pripadali grunge gibanju. Predstavniki tiste dobe so bili Nirvana, Pearl Jam, Soundgarden, Alice in Chains in številni drugi bendi, ki so trši zvok vrnili na lestvice.
Kurt Cobain in njegova Nirvana so imeli kultni status v industriji glasbe. Cobain je storil samomor pri 27 letih, a zapuščina je ostala. Mnogi so to dediščino tako ali drugače unovčili, saj so majice s slikami in natiskanimi imeni bendov običajno najbolj priljubljen (in najlažji) način zaslužka.
V preteklih desetletjih je imela Nirvana tako nešteto različnih majic z naslovnicami albumov ali fotografijami članov skupine.
Zadnja v seriji tovrstnih kolekcij pa prihaja pod podpisom hiše Saint Laurent in nosi preprosto ime ‘The Vintage’. V ponudbi je več modelov s prepoznavno Nirvanino estetiko, eden izmed modelov pa je postal viralen.
Gre za majico z naslovnico albuma Incesticide iz leta 1992, cena te majice pa je neverjetnih 4450 evrov. Zakaj? V YSL pravijo, da je majica s tem potiskom redek primerek, ki bi ga moral imeti vsak zbiratelj. Med drugim so na voljo tudi majice s Kurtovim portretom, drugimi naslovnicami albumov in dve samo z Nirvana logotipom.
Druge majice so v nekoliko nižjem cenovnem razredu, najcenejša pa je 350 dolarjev. Mislite, da bi to Kurt odobraval?