Ena bolj opaznih in po mnenju mnogih najboljših marketinških potez v zadnjem času je pevki v dveh dneh pomagala pridobiti več kot 7 milijonov sledilcev, do sedaj pa skupno že več kot 10 milijonov.
Trik, ki v resnici ni nič posebnega, je genialen in verjamemo, da bo zaradi njega število njenih sledilcev v prihodnjih dneh še narastlo. In za kaj pravzaprav gre?
Billie je na Instagramu v zaprto skupino bližnji prijatelji, funkcijo, ki jo lahko izbereš, če želiš zgodbe deliti samo z določenimi prijatelji, dodala čisto vse sledilce.
Ko so dokaze delili s svojimi prijatelji na svojih profilih, je to sprožilo viralno všečkanje njenega profila, saj so si vsi želeli, da bi jih Billie dodala med dobre prijatelje.
Pop zvezdnica, ki ima pri svojih rosnih 22 letih že dva oskarja, je to marketinško potezo uporabila za napoved novega glasbenega albuma. “Moj album je dokončan,” je zapisala ob selfiju dan po njeni marketinški potezi, včeraj pa je novico o podkrepila še z objavo datuma izdaje.
Njen tretji album z naslovom Hit me Hard and Soft bo izšel 17. maja.